A London Land Group együttműködik az ABB-vel
• A partnerség a fenntartható életmód és az okosotthon-megoldások iránti hosszú távú elkötelezettség kezdetét jelzi
• Az Egyesült Királyságban, Bromley-ban épülő új lakóépület lakói a teljeskörűen összekapcsolt lakóépület automatizálási rendszernek köszönhetően kiemelkedő kényelmet, felhasználói élményt és energiahatékonyságot élvezhetnek
• A tervezett 122 lakást intelligens technológiai megoldásokkal szerelik fel
A partnerség keretében megvalósuló ingatlanfejlesztések az energiatakarékosságot és az újgenerációs lakóépület automatizálás előnyeit kínálják az otthonok jövendőbeli lakói számára. Az energiagazdálkodási eszközök teljes körű kényelmet nyújtanak a lakók számára, akik egyetlen alkalmazáson keresztül érhetik el és irányíthatják az intelligens készülékek, eszközök és rendszerek teljes skáláját.
Az első ingatlanfejlesztés várhatóan a bromley-i One Westmoreland lesz, ahol az ABB legmodernebb lakóépület automatizálási rendszereinek – például a Samsung SmartThings alkalmazással kiegészített ABB-free@home-nak – telepítésével intelligens technológia beépítését tervezik mind a 122 lakásban. A lakók kényelmét és kiemelkedő életminőségét többek között olyan funkciók biztosítják majd, mint a geofencing, amely lehetővé teszi, hogy a világítás, a fűtés, a szellőzés és a légkondicionálás (HVAC) automatikusan, a lakók pillanatnyi tartózkodási helye alapján kerüljön beállításra.
Mario Luca Balducci, a London Land Group vezérigazgatója elmondta: „Célunk, hogy a One Westmoreland a fenntartható, kényelmes és praktikus otthonok etalonja legyen. Az ABB-Samsung integrált megoldását kihasználva ebben a fejlesztésben az otthonok lakói megtapasztalhatják a modern lakókörnyezet előnyeit, egyetlen alkalmazáson vagy érintőképernyőn keresztül vezérelve mindent, az ajtónyílástól kezdve a fűtésen és hűtésen át az okoskészülékekig.”
Az új megállapodás egyesült királyságbeli aláírásakor Mike Mustapha, az ABB Smart Buildings divízió vezetője így nyilatkozott: „A mostani partneri együttműködésünk, valamint a rendszereink átjárhatósága által biztosított előnyök lehetővé teszik, hogy a London Land Group a kiemelt fontosságú energiahatékonyság mellett kivételes felhasználói élményt és magasszintű kényelmet garantáljon ügyfelei számára. Ez az együttműködés lehetővé teszi azon közös célunk megvalósítását, hogy javítsuk mind a lakók, mind a lakóközösségek jóllétét.”
Az építési engedély kiadását követően építendő One Westmoreland 122 új, egy-, két- és három hálószobás lakásnak, valamint több mint 1500 négyzetméternyi kiváló minőségű irodai és kiskereskedelmi területnek ad majd otthont. Az energiahatékonyság további növelése érdekében a helyszínen megújuló energiaforrásokat, többek között napelemeket és léghőszivattyúkat használnak majd.
Kapcsolódó cikkek
- Karácsonyi sütit készít a GoFa, az ABB együttműködő robotja
- Tovább süvít a hazai gőzmozdonygyártás
- Az ABB technológiája kulcsszerepet játszik a zöld hidrogén kísérleti projektben
- Conit és az ABB innovatív kabinokat fejleszt ki tengerjáró luxushajókhoz
- Az ABB bemutatja „Kőbe zárt zene” sorozatának legújabb részét, a szingapúri Guoco Towert
- A kínai PERIC hidrogéngyár az ABB egyenirányító rendszerét választotta texasi kísérleti üzemébe
- A Samsung C&T és az ABB az okosépületet szolgáló megoldásokat bővíti
- A következő generációs intelligens település az energiahatékony életmód korszakát hozza el
- Így csökkentheti az ipar a globális szén-dioxid-kibocsátást
- A legújabb ABB E-mobility appok megkönnyítik a váltakozó áramú töltést
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.