A Pick Arénában a Siemens biztosítja az energiaelosztást
A több mint 8 ezer férőhelyes és 28 ezer négyzetméter alapterületű Pick Aréna kézilabdacsarnokot 2021 decemberében adták át, és a 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokságon debütált. A Budapesten kívüli legnagyobb, hazai multifunkcionális sportcsarnok 2022-ben elnyerte az Építőipari Nívódíjat, és nem csupán a sport szempontjából jelentős. A komplexumhoz tartozik a két edzőpályával és 1500 fős lelátóval felszerelt edzőcsarnok, a 25-30 gyermek középiskolai bentlakásos kollégiumi elhelyezésére alkalmas akadémia, valamint egy 80 fős konferenciaterem is.
Itt bizonyítanak immár több mint két éve a Siemens Zrt. kisfeszültségű kapcsolóberendezései. A komplett, készre szerelt Siemens-berendezéseket a kivitelező, a West Hungária Bau Kft. (WHB) választotta, amelyekhez a Siemens mérnöki támogatást, valamint tanácsadást biztosított. Az intelligens, biztonságos és könnyen kezelhető energiaelosztási rendszer így segít megfelelni az aréna komplex használata során támasztott követelményeknek.
A Siemens Zrt. számára nem ismeretlen terep a sportarénák világa, megoldásait több jelentős sportlétesítményben használják országszerte. Ezek közé tartozik a múlt nyáron debütáló, alapüzemmódban is 15 ezer férőhelyes Nemzeti Atlétikai Központ is, ahol az elektromos rendszerek zökkenőmentes működését szintén Siemens közép- és kisfeszültségű energiaelosztási berendezések biztosítják.
Kapcsolódó cikkek
- Nagy dobásra készül az amerikai posta
- Szén-dioxid-mentes jövőre készül a HEINEKEN
- Ez segítheti a parkolóházakat az e-autó tüzek ellen
- Kvantumszámítógép-vezérlők fejlesztésébe száll be a Siemens
- Felvásárolta a Siemens a Helioxot
- A Sony térhatású tartalomkészítő rendszer fejlesztésén dolgozik
- Együttműködik a Siemens és az Intel
- Automata raktárral erősít a Daniella Kft.
- Tovább süvít a hazai gőzmozdonygyártás
- Megerősítették a bécsi reptér biztonsági rendszerét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.