Környezetbarát flottával ünnepli ötven éves együttműködését a Waberer's Csoport és a Papyrus

forrás: Prím Online, 2024. február 3. 10:22

Magyarország piacvezető komplex logisztikai szolgáltatója fél évszázada lát el szállítási és raktározási feladatokat az egykor helyi vállalatból indult, mára a digitális korszak papír nagykövetévé vált Papyrus-nak. A saját területükön meghatározó két vállalat 2024-ben dedikált, megújult és környezetbarát flottával tervezi ünnepelni 50 éves együttműködését. 

 

A Waberer’s és a Papyrus közös története és öt évtizedes sikeres együttműködése 1973-ban vette kezdetét egy akkoriban úttörőnek számító logisztikai partnerséggel. Ekkor jött létre ugyanis az az alapszerződés a Volán TEFU és az akkori Papíripari Vállalat között, amely egy jelentős közös raktárberuházást foglalt magában Pestlőrincen. A közös befektetés mellett az együttműködés folyamatosan bővült, és új dimenziókat nyitott meg a logisztikai partnerségek terén. A Waberer's (akkor még Volán TEFU) és a Papyrus (akkor Papíripari Vállalat, majd PAPÍRKER és végül Papyrus Hungária Zrt.) közötti kapcsolat nemcsak a raktározási megoldásokra terjedt ki, hanem az évek során számtalan hozzáadott értékű tevékenységet is magába foglalt. Az elmúlt fél évszázad alatt a Waberer's Csoport a logisztikai tevékenységek teljes tárházát biztosította a Papyrus-nak: a direkt és gyűjtőszállítások, a raktározási tevékenységek mellett – többek között – FTL fuvarozást, targonca bérbeadást, furgonos terítést, valamint készpénzkezelési szolgáltatást a mai napig is biztosít a Waberer’s Csoport a piacvezető cégnek.

 

 

Az együttműködés a két nagy múltú vállalat között azonban nem csak a múltra épül, hanem a jövőre is fókuszál, mindketten elkötelezettek a fejlődés és a fenntartható jövő iránt. Ezt a szemléletet tükrözi az elektromos meghajtású járművekkel történő kiszállítások bevezetése, valamint a dedikált flotta 2024-ben tervezett fiatalítása is, melyekkel jelentős CO2-kibocsátás csökkenést kíván elérni a két cég tevékenysége során.

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Waberer’s öt évtizedes együttműködést ünnepelhet a Papyrus-szal, hiszen a mai világban példaértékűnek számít egy ilyen szoros és hosszútávú partnerkapcsolat. Együttműködésünk túlmutat az üzleti kapcsolaton, hiszen az évek alatt számos kapcsolódási pont alakult ki a két cég között, és ennek köszönhetően a kölcsönös bizalom is folyamatosan erősödött közöttünk. A Waberer’s Csoport egyik kulcsértéke az ügyfélközpontúság, mert számunkra ügyfeleink elégedettsége az elsődleges. Az, hogy a Papyrus mindig bízott a Waberer’s-ben és megbízható partnerként kezelt bennünket, olyan érték, amiért mindig hálásak leszünk” – mondta Barna Zsolt, a Waberer’s International Nyrt. elnök-vezérigazgatója.

 

 

Szilágyi Jenő, a Papyrus Hungária Zrt. vezérigazgatója az évforduló és a partnerség kapcsán kifejtette: „A mai gyorsan változó világban ritka az öt évtizedes múltra visszatekintő cég, és még ritkább az ötven évig fennálló, partnerek közötti együttműködés. A Papyrus-nál generációk egymásra átszálló üzenete a stabilitás és a minőség, amit minden partnerünkkel gondosan ápolunk és óvunk. A hosszan tartó kapcsolatok nem a véletlen művei. A Papyrus-nak több vevővel van sok évtizedes együttműködése, amire nagyon büszkék vagyunk. A hosszú kapcsolat jövője viszont a folyamatos megújuláson is múlik. Nekünk fontos a környezetünk jövője, és ebben egyformán gondolkodunk partnerünkkel, a Waberer’s-szel.  Az új közös flotta területén tervezett fejlesztésekkel a környezetünk közös óvása új lendületet ad majd a következő évtizedbe való belépéshez.” 

 

A Waberer's és a Papyrus közötti fél évszázados együttműködés példaértékű a logisztika és a papíripar területén egyaránt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01