Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?” című hibrid konferenciájának előadói elmondják, hová tart a webkereskedelem 2024-ben.
2024 nagy kérdései:
- Jó vagy rossz év vár a webkereskedőkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt?
- Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?
- A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlődik a webkereskedelem logisztikája?
- Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?
Veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere?
A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek.
A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.
A „Webáruházi trendek – 2024?” című hibrid konferenciára várjuk azokat a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozókat, logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégeket, webshop-marketinges munkatársakat és cégvezetőket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.
Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!
Earlybird utolsó napja: március 13.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/webaruhazi-trendek-2024/
Kapcsolódó cikkek
- Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!
- A villamosenergia-tárolás kaput nyit a zöldebb jövő felé
- Építsük be a cégbe az MI-t! Kevesebb idő, költség, több eredmény!
- Támogatási dömping az agráriumnak! Kicsiknek, nagyoknak bőven jut!
- Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?
- Népszerűségi díjat nyert az eMAG az Ország Boltja versenyen
- Digitális átalakulással őrizhető meg az agrárium versenyképessége
- Biznisz az ingatlanban – 2024. Készüljünk a felpörgésre!
- Social Media: Te és az AI – A nyerő páros!
- A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.