Női vezetők, akik fontos ügyeket támogatnak
A Menedzserszövetség immáron negyedik alkalommal indítja el nőnapra időzített kampányát, megújult névvel: “Női Vezetők a Társadalomért! Együtt. Működünk!” és egyedi koncepcióval. A kampány célja, hogy a Menedzserszövetség bemutassa női vezető tagjait, és felhívja a figyelmet példaértékű munkájukra.
A Menedzserszövetség idei kampányában 40 meghatározó női vezető nyolc kiemelt, társadalmat érintő téma mellé állt, hogy egy-egy számukra fontos ügyet támogathassanak a szerepvállalásukkal. A főszereplők ezúttal is olyan példaképek, akik szakmájukban elért sikereik által pozitív, követendő utat mutatnak. Az idei kampány különlegessége, hogy mindegyik témához egy-egy releváns alapítvány női munkatársa vagy vezetője is csatlakozott, akik számára a Menedzserszövetség a láthatóság mellett ösztöndíjas részvételi lehetőséget is biztosít nagysikerű Mentor Programjában.
Női Vezetők a Társadalomért! kampány 8 kiemelt társadalmi témája:
1. Art Meets Business a BÁV Zrt. támogatásával
2. Digitális gyermekvédelem a Magyar Telekom támogatásával
3. Egészséges jövő a Pálfalvi Centrum támogatásával
4. Felelős kommunikáció a Szerencsejáték Zrt. támogatásával
5. Fenntartható fejlődés a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. támogatásával
6. Jövő menedzsereinek pártfogása a MET Csoport támogatásával
7. Sokszínű vállalati kultúra az MBH Bank támogatásával
8. Társadalmi hasznosság a Provident Pénzügyi Zrt. támogatásával
Buday-Kollárik Tímea a Menedzserek Országos Szövetségének ügyvezető igazgatója és a kampány életre hívója így fogalmazott: “Számomra, a Menedzserszövetség ügyvezetőjeként és magánemberként is kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás. Immáron, negyedik alkalommal megvalósított nőnapi kampányunk már nem csak arról szól, hogy felhívjuk a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ennél sokkal több üzenetet hordoz. Női vezetőinkkel és a kampány támogatóival összefogva 8 fontos és igazán aktuális társadalmi témát mutatunk be és azon keresztül 8 civil szervezetet támogatunk. Hiszünk benne, hogy közösen többet tehetünk! Együtt. Működünk!"
A mindig nőnap környékére időzített kampány nyitóeseménye a Charity Fashion Market exkluzív jótékonysági ruhavásár volt. Az esemény bevételével a Menedzserszövetség az UNICEF Magyarország munkáját támogatta.
Kapcsolódó cikkek
- 28. Év Menedzsere Díjátadó Gála 2023
- Újabb három évre Kapitány István lett a Menedzserszövetség elnöke
- Hatékony vállalatvezetés a Sikeres Jövőért!
- Idén is megrendezi sikeres konferenciáját a Menedzserszövetség
- Legyen Divat a Női Vezető!
- 27. Év Menedzsere Díjátadó Gála
- A Jelen kihívása: a Jövő vállalatvezetése
- Legyen Divat a Női Vezető!
- Tegyük együtt zöldebbé Budapestet, és óvjuk meg a jövő számára!
- Új tisztségviselők a Menedzserszövetség élén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.