Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a United Call Centers
A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) is bekerült a Stevie Awards díjazottjai közé az ügyfélszolgálati megoldások kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló aiden.tech ügyfélszolgálati technológiával nevezett a rangos nemzetközi díjra. A díjátadó gálára április 12-én kerül sor Las Vegasban.
Az idei Stevie Awards díjakat idén összesen több mint 2300 szervezet pályázta meg a világ 47 országából, melyek közül hét specializált zsűriben helyet foglaló, összesen több mint 200 szakértő választotta ki a díjat érdemlő szereplőket. Az idei díjazottak között a UCC az egyetlen magyar cég, de az Európai Unió más országaiból is igen kevesen kapják meg ezt az elismerést.
Az aiden.tech a UCC technológiai portfolióját egyesítő márka. Ide tartoznak a cég AI-alapú ügyfélszolgálati rendszerei, amelyek több év intenzív fejlesztéseinek eredményeképpen kiemelkedő szinten képesek hang- és szövegalapú ügyfélkiszolgálásra, valamint komplex adatelemzési folyamatok végrehajtására is.
„A Stevie Awards-ra benyújtott pályázatunkkal is igazolni szeretnénk azt, hogy olyan, nemzetközi szinten is kiemelkedő megoldásokat fejlesztettünk ki, amelyek ma a technológia csúcsát képviselik – mondta el Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója. – Elsődleges célunk megoldásainkon keresztül a lehető legjobb ügyfélélmény elérése, amelynek révén minden partnerünk biztosítani tudja ügyfélkörének elégedettségét és hosszú távú elkötelezettségét.”
Kapcsolódó cikkek
- Kutatási együttműködési megállapodást kötött a Kínai Hongkong Egyetem és a Corvinus
- Űripar és mesterséges intelligencia: a Bosch szerint nélkülözhetetlen az innovatív mérnöki tudás
- Kyndryl: A MI várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban
- Egy felmérés szerint az MI és az automatikus fordítás a jövőben sem váltja ki a nyelvtanulás szükségességét
- Sokan bíznak a mesterséges intelligenciában, de érdemes figyelni a buktatókra!
- Valós környezetben tesztelhetik majd az egészségügyi MI és robotikai megoldásaikat az európai startupok és kkv-k
- Elfogadta az Európai Parlament a mesterséges intelligenciáról szóló rendeletet
- Vállalati tech az AI-on túl: az optimalizálás és a kockázatkezelés kerülnek előtérbe idén
- Mosolytervezés felsőfokon: már a fogászatban is hódít az AI
- K&H: a lakásbiztosítást is segít megkötni a mesterséges intelligencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.