Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Több olyan szolgáltatását fejlesztette az Euronics, amely az online vásárlásokat teszi még könnyebbé és kényelmesebbé. Az online rendelések előretörésére az Euronics is jól reagált: hazánk legnagyobb kizárólag magyar tulajdonú e-kereskedőjévé nőtte ki magát. Az ügyfeleknek nem csak a kényelmes megoldást nyújtó vásárlás lett a legfontosabb elvárás, hanem a megrendelt termékek kiszállításának gyorsasága és a többféle szállítási mód közötti választás lehetősége is.
Hűtő aznapra, ingyenes átvétellel
A weben megrendelt termékek például áruházi – aznapi – átvétellel is kérhetőek. Az online megrendelt termékek korábban az Euronics központi raktárából kerültek a vásárló által kiválasztott üzletbe. A logisztikai folyamat igénybe vett pár napot, ami a szolgáltatás bevezetésével gyakorlatilag nullára csökkent, mert az áruházi készletből szolgálják ki a webáruház ügyfeleit.
„A folyamatok átalakításának köszönhetően mára a webáruházunkban leadott online megrendeléseket akár aznap átvehetik az üzletben, ráadásul díjmentesen. A webáruházba beérkezett rendelés valós időben szinkronizálódik az áruházi értékesítő kolléga mobileszközére, aki a lehető legrövidebb időn belül elkülöníti az online megrendelést. Ez a folyamat pár percet vesz igénybe, a lezárását követően e-mail üzenetben értesítjük az ügyfelet, hogy átveheti a rendelését. Amellett, hogy ma már elvárás, hogy minél gyorsabban hozzájussanak a vásárlók a termékekhez, számos olyan élethelyzet van, amikor ez különösen fontos. Gondoljunk például arra, ha valakinél nyáron elromlik a hűtőgép vagy a munkához, másnapi utazáshoz szükséges eszközök mennek tönkre” – mondta Monostori Csaba, az Euronics e-commerce managere.
A szolgáltatás 2023. év végén indult, eleinte csak három budapesti áruházban, majd fokozatosan, területenként aktiválták a szolgáltatást, 2024. márciusa óta pedig az összes üzletben elérhető. Mára már ott tart az Euronics, hogy a webáruházban leadott megrendelések többségét, 60-70 százalékát áruházi átvétellel kérik. A legtöbb áruházi átvételes online megrendelést a budapesti üzletekben veszik át a vásárlók, majd a nagyobb vidéki városok következnek, így Debrecen, Szeged, Nyíregyháza, Pécs és Győr.
Házhoz is jön a rendelés
A megrendelt cikkekért nem szükséges elmenni egy üzletbe ahhoz, hogy a rendelés napján megérkezzen, bizonyos termékek esetében azonnali kiszállítást is lehet kérni. A szolgáltatás Budapesten belül érhető el. Azokat a kis vagy közepes méretű rendeléseket, amiket délután 15 óráig – az időablakot az indulás óta 4 órával kitolták - leadnak a webshopon a vásárlók, már délután – 13 és 22 óra között – kiszállítja az Euronics szállító partnere. Mindezért kis csomag (maximum 15 kg és 60x60x60 cm) esetén 1990 forint, közepes csomag (maximum 30 kg és 60x60x60 cm) esetén pedig 2490 forint szállítási díjat kell fizetni. Ez egyébként minimálisan több mint a standard szállítás díja.
A vásárlók egyébként jellemzően olyan termékeket rendelnek így, amelyekre valóban rögtön szükségük lehet, ilyenek például a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, a vízszűrő-tartozékok, a headsetek és az állateledelek, de rendeltek már vasalót, asztali grillt és notebookot is. Monostori Csaba hozzátette, hogy a szállítási díjak változatlanok maradtak, így a megrendelések száma megduplázódott. Az Euronics pedig tovább fejleszti a szolgáltatást, hogy még kényelmesebb és könnyebb legyen a rendelés.
Kapcsolódó cikkek
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
- Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu
- A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
- Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
- Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
- Jó hír a vásárlóknak: elindult az árcsökkenés a műszaki piacon
- Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?
- Népszerűségi díjat nyert az eMAG az Ország Boltja versenyen
- A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.