A T-Online tartalmi fejlesztést tervez

MTI Sajtóadatbank, 2001. március 14. 09:16
Tartalmi szolgáltatásokból szeretné üzleti forgalmának több mint 30 százalékát biztosítani a legnagyobb európai internetes szolgáltató, a német T-Online három éven belül.
A Deutsche Telekom vállalkozása jelenleg üzleti forgalmának 14 százalékát teremti elő tartalmi szolgáltatásból portálokon keresztül, s nem az átalánydíjak révén - derült ki a T-Online igazgatótanácsa elnökének keddi közléséből. A német sajtó a cég jelentős tavalyi veszteségeit ezen átalánydíjakkal, illetve azoknak a német hatóságok Deutsche Telekomra vonatkozó tavalyi új szabályozásával hozza összefüggésbe, tekintettel arra, hogy 1999-ben a T-Online még nyereséges volt.

A sajtó szerint elképzelhető, hogy a nagy német médiamágnással, Leo Kirchhel köt megállapodást a T-Online, már távlati üzleti terveinek fényében és esetleg Kirch tőketulajdonossá is válik a T-Online-ban. Ez utóbbival kapcsolatban azonban a társaság elnöke elzárkózott minden további információtól - írta az AFP.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01