Húszezer résztvevő ismerkedhet az SAP legkorszerűbb megoldásaival Barcelonában
Június 11-én elstartolt a Sapphire 2024, az SAP éves szakmai konferenciájának európai állomása. Az üzleti szoftverek piacvezetője számos bejelentést időzített a barcelonai esemény idejére, így több tucat vállalati esettanulmány, megannyi együttműködési megállapodás, és az újabb meg újabb funkciókkal bővülő, legnépszerűbb vállalati szoftvereinek bemutatása adja meg a monstre háromnapos kongresszus tartalmi gerincét.
A mesterséges intelligenciához kapcsolódó bejelentéseket a múlt heti orlandoi konferencián már alaposan megismerhette a szakma. Az Accenture-rel, a Microsofttal, a Metával, a Mistral AI-val, az NVIDIA-val, a Google Clouddal és az Amazon Web Services-zel kötött bilaterális megállapodások mindegyike a generatív AI alapú szolgáltatásaik kölcsönösen előnyös integrációjáról, és a copilotok egyre több munkaterületen való bevetéséről szólt, azzal a céllal, hogy az üzleti szoftverekben adminisztrált folyamatok, az adatfeldolgozás és -elemzés, a döntéselőkészítő riportok létrehozása, és általában a végtelen üzleti adatbázisok átláthatósága felgyorsuljon. A nagy visszhangot kiváltó bejelentések egyike az volt, hogy az SAP S/4HANA Cloud Public Edition generatív AI funkciója lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy természetes nyelven írják le beszerzési igényeiket, melyek alapján a szoftver ajánlott termék- és szolgáltatáscsomagokat generál. De ugyancsak friss hír a cég háza tájáról, hogy az SAP Analytics Cloud integrálódik a Microsoft PowerPointba, lehetővé téve a zökkenőmentes adatvizualizálást.
A 27 országból 20 ezer fő részvételével zajló, teljesen megújuló energiával üzemeltetett konferenciatermekben és 100-nál is több kiállítási standon zajló eseménysorozat iránti vállalati érdeklődést az SAP S/4HANA bevezetésének 2027-es céldátuma is fűti. Az SAP mindent megtesz azért, hogy az átállást felgyorsítsa és különböző módokon támogassa ügyfeleit, Barcelonában éppen ezért a vállalatok digitális transzformációját segítő megoldásokat is bemutattak.
Ennek egyik kézzelfogható eredménye annak bejelentése, hogy az SAP integrálta a LeanIX platformot a RISE programjába, és most már az SAP AI asszisztensével, a Joule-lal is elérhető. Ez az integráció segít az ügyfeleknek az IT infrastruktúrák modernizálásában. A RISE with SAP, Signavio és LeanIX kombinációja kulcsfontosságú azoknak a vállalatoknak, amelyek az SAP S/4HANA felhőbe történő átállását tervezik. Vezető vállalatok, mint például a FrieslandCampina jelentős hatékonyságjavulást és stratégiai döntéshozatali előnyöket tapasztaltak a LeanIX és az SAP Signavio bevezetése révén. Az IT alkalmazások és üzleti folyamatok integrált áttekintésével az SAP LeanIX felgyorsítja a modernizációt és csökkenti az ügyfelek átalakulási kockázatait.
Ugyancsak az SAP S/4HANA átállási „kaland” zökkenőmentes megéléséhez ad segítséget az SAP frissen bejelentett vállalatfelvásárlása, a WalkMe akvizíciója, amely a digitális alkalmazások felhasználásának és elsajátításának megkönnyítésére szakosodott izraeli tech startup. A cég digitális alkalmazási platformot (DAP) kínál, amely segít a vállalatoknak az alkalmazások integrációjának és használatának optimalizálásában. Ez magában foglal interaktív útmutatókat, intelligens értesítéseket és automatizált felhasználói élményeket. A cég különböző iparágakban kínál megoldásokat, mint például a HR, az IT, az értékesítés és az ügyfélszolgálat. A cég által kínált megoldások között szerepelnek az AI által vezérelt elemzések és automatizációk, amelyek célja a felhasználói élmény és a termelékenység javítása.
A WalkMe 2011-ben alakult, és gyorsan nőtt a DAP piac vezető szereplőjévé. A cég központja Tel Avivban található, és világszerte több irodával rendelkezik. A most bejelentett felvásárlás értelmében az SAP részvényenként 14 dollárért, mindösszesen másfél milliárd dollárért vásárolja meg a WalkMe-t. Noha ez 45%-kal több, mint az elmúlt időszaki tőzsdei átlagárfolyam, ugyanakkor a WalkMe a covidot kísérő digitalizációs hullámban ért már 2 milliárd dollárnál is többet.
„Barcelonában számos magyar ügyfelünk is megfordul, így első kézből ismerhetik meg azokat az innovációkat, amelyekkel a működési hatékonyság növelhető. Az SAP portfóliója és megoldáspalettája mára már annyira összetett, hogy a benne rejlő lehetőségek kiaknázása, az új modulok hadrendbe állítása külön energiát és kapacitásokat igényel, a Sapphire-höz hasonló szakmai rendezvények pedig sokat segítenek az eligazodásban a döntéshozóknak. Úgy látjuk, az ügyfeleink értékelik, hogy az SAP külön hangsúlyt helyez olyan támogató funkciók bevezetésére, amivel a transzformációs lépések megkönnyíthetők” – magyarázza Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója.
Az esemény egyik legnagyobb előnye, hogy kézzelfogható példákkal szolgál az összes iparág mindenféle méretű vállalatának gyakorlatából. Az újdonságokat korai fázisban elsajátító úttörők nem feltétlenül a legismertebb globál márkák sorából emelkednek ki, kisebb vagy kevésbé ismert vállalatok történetei is lehetnek figyelemreméltók. Ilyen jó gyakorlatot mutatott fel például az ENEDIS, Franciaország fő villamosenergia-hálózat üzemeltetője, mely SAP Signavio Process Mining és AI megoldásokat vezetett be a mérési anomáliák automatikus felderítésére és megoldására. Az SAP technológia 90%-os termelékenységnövekedést eredményezett a hibafeltárási gyakorlatban, napi több mint 2,000 mérési hiba feldolgozásával. A közel 200 éves spanyol borászat, a González Byass bevezette az SAP Responsible Design and Production megoldást a műanyagokat sújtó adók kezelésére és a fenntarthatósági célok elérésére. Az SAP megoldása segíti a vállalatot a szabályozások betartásában és az anyagválasztás optimalizálásában. Akár magyar felhasználók számára is ismerős lehet ugyanakkor a német OTTO katalógusáruházból kinőtt Bonprix ruházati kereskedő, mely az SAP Datasphere megoldással modernizálta adat- és elemzési rendszereit, hogy dinamikus, többfelhős adatstruktúrát hozzon létre. A cég célja, hogy adatait jobban kihasználva folyamatosan új kollekciókat kínáljon és javítsa az online vásárlói élményt. Ugyanakkor az SAP Revenue Growth Management megoldása általában is segíti a fogyasztási cikkekkel foglalkozó vállalatokat, hogy racionalizálják a promóciók tervezését, végrehajtását és a kapcsolódó elszámolási folyamatokat.
A háromnapos eseményen megtett bejelentések és a bemutatott esettanulmányok összességében azt a célt szolgálják, hogy az SAP ügyfelei még hatékonyabban tudják végrehajtani saját digitális transzformációjukat. Az új megoldások és partnerségek révén a vállalatok képesek lesznek javítani az alkalmazások befogadását, optimalizálni a munkafolyamatokat, és átláthatóbbá tenni mind üzleti adataikat, mind az IT infrastruktúrát, ami hozzájárul az üzleti célok gyorsabb eléréséhez.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az SAP Növekedési Programja
- Története legerősebb évét zárta az SAP Hungary
- Adatvizualizációs versenyt rendez az SAP és az IFUA Horváth
- A digitalizált vállalatok jobban bíznak a mesterséges intelligenciában
- Új digitális lábakon áll a PEZ
- A vásárlói lojalitás erősítésében segít a SAP
- Kkv-kra szabott vállalatirányítási rendszert mutatott be az SAP
- A BorsodChem aktívan támogatja a digitális átállást
- Új marketing vezető az SAP Hungary csapatában
- A gyors növekedés buktatói előzhetők meg az SAP ByDesign bevezetésével
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több mint 1 millió az „Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viseli majd. Így 2024-ben tíz ajánlatból majdnem nyolcnál az eMAG-on az „Az év legjobb ára nálunk” felirattal lesz feltüntetve. Ezek az ajánlatok több ezer Marketplace partner ajánlatait is tartalmazzák.