A United Call Centers lett az idei Európai Egyetemi Játékok hivatalos AI partnere
Július 12-től közel két héten keresztül Miskolc és Debrecen ad otthont az idei Európai Egyetemi Játékok (European Universities Games (EUG) eseményeinek. A nagyszabású sporteseményre 40 ország 400 egyeteméről 17 sportág közel 4 ezer sportolója, 900 edző és mintegy ezer önkéntes érkezik. A helyszíneken történő eligazodásukat az a mesterséges intelligencián alapuló rendszer segíti majd, amelyet a United Call Centers a rendezvény hivatalos AI partnereként fejlesztett ki és bocsátott a szervezők rendelkezésére.
A feladat összetett jellegét jól mutatja, hogy az EUG világszerte az egyik legnagyobb amatőr nemzetközi verseny. Magyarországon az 1965-ös Nyári Univerziádé óta nem rendeztek hasonló méretű sporteseményt. Az AI alapú információs rendszer az EUG saját mobilalkalmazásába integrálva érhető el a nap 24 órájában. Rajta keresztül minden erre jogosult sportoló és vendég szabadszavas kérdéseket feltéve, várakozás nélkül juthat hozzá a rendezvénnyel kapcsolatos minden fontos információhoz.
A rendszer hibrid AI fejlesztésre támaszkodik, vagyis a zárt szakmai adatbázison felül a fejlesztők által jóváhagyott külső internetes forrásokat is felhasznál (például az éppen aktuális szállás-, közlekedési, stb. információk elérése érdekében.)
„Büszkék vagyunk, hogy az idén az amerikai Stevie Awards díjat is elnyerő, AI alapú aiden.tech ügyfélszolgálati technológiánk egy újabb nagy presztízsű nemzetközi szintű megbízás során bizonyíthat – mondta Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója. – Mindent elkövetünk annak érdekében, hogy az Európai Egyetemi Játékok valamennyi résztvevője a lehető legkényelmesebb módon tájékozódhasson itt tartózkodása során. A rendezvény partnereként további vállalásunk, hogy az egyes sporteseményekről nyilvánosan elérhető, folyamatosan frissülő hírekkel fogunk beszámolni honlapunkon.”
Kapcsolódó cikkek
- NGM: Fábián Gergely a Sanghaji AI-konferencián ismertette Magyarország szakpolitikai célkitűzéseit
- ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban
- Az adatközpontoknak is fel kell készülniük az AI terjedésére
- Az AI már nemcsak kopogtat a kapun, hanem bedöntötte tokostól
- Megjelent a legfrissebb Ericsson Mobility Report
- Az új Galaxy Watch az AI segítségével ösztönöz az egészséges életmódra
- A HONOR leleplezte az ipar első AI defókuszáló szemvédelmi és deepfake-érzékelő funkcióit
- A mesterséges intelligencia bevezetésekor a vezérigazgatóknak kell az élen járni
- K&H: példaszerű szövetség a mesterséges intelligencia-fejlesztés terén
- Gyorsan halad az AI elfogadása, de a szervezeti változás kulcsfontosságú a skálázáshoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.