Idén is meghirdette fenntarthatósági versenyét a Schneider Electric
Már lehet nevezni a Schneider Electric fenntarthatósági versenyére, a pályázatokat október 15-ig várják. A „Sustainability Impact Awards” kezdeményezés célja a fenntarthatósági törekvések támogatásában és megvalósításában élen járó partnerek, ügyfelek és beszállítók erőfeszítéseinek elismerése.
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat már harmadik alkalommal hirdette meg a „Sustainability Impact Awards” versenyét. A 2022-ben indult kezdeményezéssel a vállalat a partneri ökoszisztémájához tartozó, a fenntarthatóbb és az elektromos áram használatát jobban előtérbe helyező világ megteremtéséhez leginkább hozzájáruló piaci szereplőket kívánja elismerni. A pályázatokat 2024. október 15-ig lehet leadni, a globális győzteseket pedig 2025 elején jelentik be.
A pályázat és a kiválasztási kritériumok tükrözik a Schneider Electric fenntarthatósággal kapcsolatos integrált megközelítését. A pályázatok elbírálása során a hangsúly továbbra is az elektrifikációra, a csökkentésre és helyettesítésre irányuló dekarbonizációs erőfeszítéseken lesz. Ugyanakkor az értékeléskor vizsgálják azt is, hogy a stratégiaalkotásban, a digitalizációban és a dekarbonizációban mennyire jelennek meg az Elektromosság 4.0 korszak megteremtésére irányuló törekvések. Ez többek között olyan intézkedéseket jelent, mint az energiahatékonyság javítása, a digitális eszközök és technológiák bevezetése, valamint a jövőformáló hatás és az innováció egyéb példái.Az értékes elismerés mellett a díjazottak globális megjelenéshez is jutnak, ami új üzleti lehetőségekhez vezethet.
„Hiszünk abban, hogyha az innováció és az elkötelezettség összeér, akkor jelentős változásokat és tartós hatást érhetünk el. Ez a díj azokat a Jövőformálókat ünnepli, akik fáradhatatlanul és szenvedélyesen dolgoznak azért, hogy létrejöhessen egy fenntartható, elektromos és digitális világ” – mondta el Chris Leong, a Schneider Electric marketingigazgatója.
„Ez a díj egyszerre ismeri el a személyes teljesítményt, a Henkel és a Schneider Electric közötti, a megoldásorientált fenntarthatósági program kialakítása érdekében végzett kivételes csapatmunkát, valamint a jobb holnap érdekében tett közös erőfeszítéseket” – tette hozzá a 2023-as globális díjat elnyerő Henkel globális kiemelt ügyfél-menedzsere, Pia Oelze.
A pályázatokat már most is le lehet adni, a jelentkezési határidő pedig 2024. október 15. (jelentkezni itt lehet). Minden jelölés és beérkezett pályázat egy szűkebb, országos listára kerül, majd az országos győztesek a regionális döntőben folytatják, ahonnan a legjobbak kerülnek a globális körbe. A világszintű győzteseket 2025 elején jelentik be.
A múlt évben 60 országból több mint 400 pályázat érkezett. Az előző kiírás során tizenkét vállalat kapta meg a „Sustainability Impact Awards” elismerést, a díjazottakat 2024. április 3-án, a Schneider Electric párizsi innovációs csúcstalálkozóján jelentették be.
Az előző pályázat magyarországi versenyén a „Sustainability Impact to my Customers” kategóriában a díjazottak között volt az IAG-Profigram Zrt. és a Civis Villszer Kft.. Ez utóbbi cég díjat nyert a „Sustainability Impact to my Enterprise” kategóriában is, melynek másik nyertese és egyben a „Sustainability Impact Award„ előző kiírásának magyarországi fődíjasa a Provim Kft. lett.
Kapcsolódó cikkek
- A Schneider Electric a világ legfenntarthatóbb vállalata a TIME szerint
- Továbbra is a Schneider Electric a párizsi maraton névadó szponzora
- Száműzik az SF6 gázt a villamossági berendezésekből is az Európai Unióban
- Új lendületet ad a „zöld” IT törekvéseknek a Schneider Electric innovációja
- A Provim lett a hazai fődíjas a Schneider Electric fenntarthatósági versenyén
- A tervezettnél gyorsabban halad fenntarthatósági céljai megvalósításával a Schneider Electric
- Ismét a legfenntarthatóbban működő vállalatok között a Schneider Electric
- A körforgásos gazdaság példaképei között a Schneider Electric
- A meglévő technológiákkal is nagyot léphetünk a klímavédelmi célok megvalósítása felé
- A Google, a HP és az ASM is csatlakoztak a Schneider Electric kezdeményezéséhez
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.