A mesterséges intelligenciával tuningolt névjegykártyák piaci robbanás előtt állnak
A vállalkozások közel 30 százaléka már most is a mesterséges intelligencia technológiáját használják a névjegykártyák készítéséhez, amelyben további 10 százalék növekedésre számítanak a 2032-ig – derül ki a Card in Move, hazai alapítású digitális névjegykártya gyártó cég összefoglalójából. Az AI forradalmasítja a névjegykártyák világát, új szintre emelve a személyes és üzleti kapcsolatok ápolásának módját. Az AI-alapú tervezési megoldások a környezetkímélő szerepükön túl automatizálják a kapcsolatteremtés mögötti adminisztrációt, hiszen képesek egyből CRM rendszerbe importálni az újonnan megszerzett kontaktokat.
A névjegykártyák és felhasználásuk területén forradalmi változások zajlanak az AI-technológia megjelenése óta. Az innovatív megoldások új szintre emelik a személyes és üzleti kapcsolatok ápolásának módját, hiszen az AI-alapú megoldások lehetővé teszik a valós idejű szerkesztést (egy telefonszám megváltozása miatt már nem fog kelleni új névjegyeket nyomtatni), a kártyatulajdonos közösségi média profiljainak megjelenítését, chat lehetőséget, ezek integrálását és az egyéb információk automatikus optimalizálását, CRM rendszerekbe való beterelését.
Robbanás előtt az MI-vel turbózott névjegykártya-piac: statisztikák, piaci trendek
A globális digitális névjegykártya-piac 2024 és 2032 között várhatóan jelentős közel 10 % ütemben növekszik majd derül ki az IMARC Group globális kutatásaiból. További felmérések ezt piacot 2023-ban körülbelül 500 millió dollár értékűre becsülték, amely 2026-ra akár több, mint 1 milliárdra emelkedhet. Jelenleg, hazánkban a cégek közel 30 százaléka már digitális névjegyet használ, amivel rúgás szerű fejlődést értek el értékesítési aktivitásaikban. “A mesterséges intelligencia segítségével egy-egy kártya kicserélésén túl az információ tovább hömpölyög a CRM csatornákon keresztül, tehát megkíméli az értékesítőt az adminisztrációs feladatoktól, hogy neki már csak a kapcsolatépítésre kelljen figyelnie.” – tette hozzá Baranyai Dávid Atilla, a Card In Move vezérigazgatója.
Játékban az erő
Az értékesítői szakma használja talán a legnagyobb számban a névjegyeket, hiszen ők a nagyüzemi kapcsolatépítők. Motiváltságukban nagy szerep jut annak, hogy mennyire látják át saját ügyfeleik igényeit és az új kapcsolatokban rejlő lehetőségeket. “Az AI másik zsenialitása, hogy könnyedén játékszerűvé tehető az értékesítői folyamat, aminek segítségével megelőzhető a kiégés, rozsdásodás vagy lemorzsolódás.” – mondta el a vezérigazgató.
A jövő névjegyei
Az AI névjegykártya-készítésben történő alkalmazása nem csupán egy múló trend, hanem a jövő technológiája. Ahogy egyre több vállalkozás és egyén ismeri fel az AI előnyeit, a modernizált névjegykártya a kapcsolatteremtés alapvető eszközévé vált. Az AI technológia segítségével a névjegykártyák nemcsak információhordozók, hanem az üzleti és személyes kapcsolatok építésének kreatív eszközei is.
Kapcsolódó cikkek
- Drees & Sommer Trend Radar az ingatlan és építőipar részére
- Radikálisan javult a hatékonyság és az eredményesség a gyárakban AI megoldásokkal
- Kihirdették az Európai Unió mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét
- A Lenovo lett a PC piac legnagyobb nyertese 2024 első félévében
- Négy magyar egyetemista ismerkedhetett meg a jövő technológiáival Rómában
- A világon elsőként magyar betegek számára lesz elérhető az MI által támogatott, élő, 3D-s kapszula-endoszkópiás vizsgálat
- Milliárdokat spórolhat Magyarország egy egészségügyi fejlesztéssel
- NGM: Fábián Gergely a Sanghaji AI-konferencián ismertette Magyarország szakpolitikai célkitűzéseit
- ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban
- Az adatközpontoknak is fel kell készülniük az AI terjedésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.