Elindult a Sportbolt szekció az eMAG-on
Az eMAG elindította a Sportboltot, egy új shop-in-shop szekciót, amelyet a sportot és a szabadtéri tevékenységeket kedvelők számára alakítottak ki. Az új szekcióban több mint 320 ezer termék található, a kínálat számos sportágat, kültéri aktivitást és utazási cikket fed le, egyaránt kiszolgálva az amatőr és a profi sportolók, utazók igényeit.
• A Sportbolt szekció több mint 320 ezer termékből álló választékot kínál
• Az eMAG Genius a teljes Sportbolt szekció termékválasztékához elérhető
• A magyar vásárlók az eMAG-on átlagosan 13-14 ezer forintot költenek egy sport- vagy utazási termékekre
2024 első felében az eMAG vásárlói több mint 68 ezer rendelést adtak le azokban a kategóriákban, amelyek a Sportbolt szekció alatt megtalálhatók, az ezekben leadott rendelések átlagos értéke pedig 18-19 ezer forint volt.
“Az új Sportbolt szekció elindításával azokat a vásárlóinkat célozzuk meg, akiknek a fizikai aktivitás és az utazás életmódjuk szerves része. Mostantól sokkal könnyebben és gyorsabban megtalálhatják a keresett termékeket, és az így megtakarított időt arra fordíthatják, hogy bármilyen formában gyakorolják a számukra megfelelő mozgást. A vásárlók már megszokták, hogy mindent megtalálnak az eMAG-on, a tömegsporthoz szükséges termékektől – mint a futás vagy a túrázás – az olyan különlegesebb sportokig, mint a lovaglás vagy a vitorlázás” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Az év első felében az eMAG által forgalmazott, sportoláshoz és kültéri tevékenységhez kapcsolódó termékekre vonatkozó legtöbb rendelést Debrecenből és Budapest 11. kerületéből adták le, míg Győr a harmadik legmagasabb rendelésszámot produkálta. A szegedi, miskolci, Budapest 3. kerületében élő és pécsi vásárlók szintén kiemelkedő számú rendelést adtak le sportboltos termékekre.
2024 első felében az alábbi sport- és szabadtéri termékkategóriák generálták a legmagasabb eladási számokat az eMAG.hu-n:
• futópadok
• elektromos kerékpárok
• hagyományos kerékpárok
• kempingezés és túrázás
• szobakerékpárok
Az eMAG vásárlói gyorsan és könnyedén megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb termékeket és ajánlatokat a Sportboltban, valamint a többi dedikált szekcióban, így például a Bababolt, a Hajápolás & Sminbolt, a Kisállatbolt és a Kerti Bolt szekciókban.
Kapcsolódó cikkek
- GKID: beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
- A klímák eladása a múlt hétfőn, a ventilátoroké pedig múlt hét kedden érte el a csúcsot az eMAG-nál
- Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung csatlakozik a Carbon Trusthoz
A Samsung a Carbon Trusttal és egyéb nagy technológiai vállalatokkal együttműködve új módszertant vezetett be a csatlakoztatott eszközök, például a laptopok és a hangszórók használata során keletkező káros anyag kibocsátás és kibocsátás-csökkentések mérésére.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
A Schneider Electric által használt elsődleges és másodlagos csomagolás közel háromnegyedénél már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat fenntarthatósági programjának eredményeiről kiadott legújabb jelentésből. Szeptember végére meghaladta az 50 milliót azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte, ezzel már most teljesült a jövő évre kitűzött cél.
Gyakornoki lehetőségek és álláshelyek várták a hallgatókat a Széchenyi-egyetem Állásbörzéjén
A győri Széchenyi István Egyetem novemberi Állásbörzéjén közvetlenül találkozhattak a hallgatók és a térség gazdasági életének meghatározó szereplői. A résztvevők nemcsak az állásajánlatokat ismerhették meg, de a hallgatói csapatokhoz való csatlakozás lehetőségét, sőt a jelentkezés és a felvételi interjúk fortélyait is.