Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.
Marketer of The Year – hazai és nemzetközi elismerés is egyben: A Magyar Marketing Szövetség által működtetett széleskörű orientációs platformokat egészíti ki a most életre hívott, kiemelt marketing hatással bíró szakemberek tevékenységének elismerését célzó díj. Az elismerés különlegessége, hogy a hazai megbecsülésen túl, egyben egy rangos nemzetközi díj belépőjeként is szolgál, hiszen a díj első helyezettje lesz Magyarország jelöltje a European Marketing Confederation (EMC) által szervezett, 2025-ös “European Maketer of The Year Award”-on.
Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation idén egyébként első alkalommal hirdette ki a European Marketer of the Year cím díjazottját. Az európai nemzeti marketingszövetségek jelöltjeiből előszűrés, majd egyéni interjúk egész során keresztül végül Gráinne Wafert, a Diageo globális igazgatóját választotta Európa legnagyobb marketinghatással bíró szakemberének a független zsűri, amelynek többek között tagja volt Papp-Váry Árpád, az MMSZ edukációért és nemzetközi kapcsolatokért felelős alelnöke is. A Magyar Marketing Szövetség idén a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatóját, Szabó Bélát jelölte az elismerésre, aki egyben az idei hazai díjazott kiválasztásáért felelős zsűri tagja is.
Gráinne Wafer (Diageo globális igazgató, a European Marketer of the Year Award 2024 nyertese) és Szabó Béla (Magyar Telekom BrandComms Director, European Marketer of the 2024 Award 2024 döntőse)
Mérlegen az egyéni szakmai teljesítmény és hatás: A díjazottat kiválasztó grémium további tagjai Blaskó Nikolett (elnök MAKSZ), Papp-Váry Árpád (alelnök, MMSZ), Simon Krisztián (főszerkesztő, Marketing és Média Szaklap), valamint Sütő Ágnes (alelnök, MMSZ), akik a díj szabályzata értelmében az idei TOP50 marketingvezető rangsor longlistje alapján jelölhettek szakembereket a hazai díjra. A szakmai zsűri ajánlása alapján a díj jelöltjei a következők: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A hirdetői oldal szakemberei számára meghirdetett "Marketer of the Year" díj alapvető küldetése, hogy az országon kívül, nemzetközi szinten is elismerje és bemutassa a kiemelkedő marketingteljesítményt nyújtó hazai szakemberek tevékenységét. A zsűrizési folyamat idén egy lépcsőben zajlik, a jelöltek teljesítményét és marketinghatását interjúk során értékelik a zsűri tagjai, amely eredményeként alakul ki a végső sorrend. A díjat szeptember 19-én, a Marketing Summit Díjátadó Estjén adják át.
Őszintén bízunk abban, hogy az új szakmai díj bevezetésével nemzetközi szinten is hírét tudjuk vinni a hazai marketingszakmának, és mindezzel még magasabb fokra tudjuk emelni a marketingszakma elismertségét, reputációját. Mutassuk meg európai szinten is, hogy milyen sokan hiszünk Magyarországon a marketing erejében! – emelte ki Hinora Ferenc, a díjat meghirdető Magyar Marketing Szövetség elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
- Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
- Már tizedik éve lehet pályázni a Városmarketing Díjra
- Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
- A skizofrén marketing korszaka
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Rejoy: Ezek a legnépszerűbb felújított mobilok
Számos magyar vásárlót nem nyűgöztek le eléggé az iPhone 16 újdonságai, az Apple idei készülékeinek premierje óta ugyanis a Rejoy.hu az előző generációs készülékek jelentősen megnövekedett eladásait tapasztalja. Ezek közül is iPhone 15 Pro a legkeresettebb, amelyhez jövő tavasszal frissítésként ugyanúgy megérkezik majd az Apple Intelligence funkció, mint a 16-os széria modelleihez.
Kihívások mellett lehetőséget is tartogat a NIS2 a magyar cégeknek
A NIS2 irányelv új követelményei nagyon sok szereplőt érintenek a magyar vállalati ökoszisztémában, hiszen a kockázatos ágazatokon túl közvetve ezen ágazatok beszállítóira is hatással vannak – hangzott el a CETIN Hungary IVSZ-szel közösen rendezett, teltházas rendezvényén. A kiberbiztonsági előírásokat be nem tartó cég súlyos következményekkel számolhat: a büntetés mértéke az éves árbevétel 2 százalékát is elérheti. A NIS2 ugyanakkor nem csupán egy újabb szabályozás, hanem olyan eszköz, amely versenyelőnnyé is formálhatja a kiberbiztonsági megfelelést.
Óriási sikerrel zárult a budapesti ISSEP 2024 nemzetközi konferencia
Az ELTE Informatikai Kar és a Neumann János Társaság közös szervezésében az informatikaoktatás jövőjéről Lágymányoson rendezték meg a 17. ISSEP Konferenciát.
Trendforce: A Kingston Digital vezeti a 2023-as viszonteladói SSD-listát
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy a TrendForce az első számú SSD-szállítónak nyilvánította a viszonteladói szegmensben a 2023-as év egészét tekintve. A TrendForce által közölt adatok alapján a Kingston termékei tették ki a 2023-ban összesen forgalmazott 118 millió SSD 34 százalékát.