Az LG és a Mo-Sys közösen fejleszti megoldásait a virtuális produkciós stúdiók számára
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy részesedést szerzett a virtuális gyártási megoldások és a kamerarobotika piacvezető fejlesztőjeként ismert Mo-Sys Engineeringben (Mo-Sys). A stratégiai korai fázisú befektetés és partnerség bővíti az LG képességeit a virtuális gyártási és műsorszórási technológiai szegmensekben, és lehetővé teszi, hogy a vállalat kifinomult hardver- és szoftveralapú megoldások átfogóbb kínálatát nyújtsa.
A korábban kizárólag a filmiparra fókuszáló virtuális produkciós stúdiók egyre népszerűbbek a televíziós műsorszolgáltatók, valamint az olyan vállalatok és oktatási intézmények körében, amelyek saját tartalmakat szeretnének létrehozni. A fejlett technológiák széles skáláját, többek között nagyméretű LED-képernyőket, kamerakövetést, LED-vezérlőket és médiaszervereket alkalmazó virtuális produkciós terek új dimenziót – és új lehetőségek tárházát – hoztak a vizuális történetmesélés művészetébe.
A piacvezető kijelzőtechnológiájáról ismert LG már megvetette a lábát ebben a növekvő szegmensben, Micro LED és LED képernyőit mind a virtuális valóság (VR) stúdiók, mind a kiterjesztett valóság (XR) terek számára biztosítja. A Mo-Sys-szel nemrég aláírt stratégiai partnerség révén az LG a virtuális produkciós és XR-stúdiók számára teljesebb körű megoldásokat kínál majd. A partnerségnek köszönhetően a két cég hatékonyan tudja majd támogatni azokat az ügyfeleket, akik az LG LED-kijelzőit és vezérlőit a Mo-Sys XR-termékeivel és rendszereivel kombinálják, azaz teljeskörű megoldásra vágynak a VR és XR tartalmak készítéséhez.
„Azzal, hogy az LG kijelzőtechnológiai tudását a Mo-Sys virtuális gyártási megoldások terén szerzett szakértelmével ötvözzük, egyedülálló értéket tudunk kínálni ügyfeleinknek” – mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti megoldások divíziójának szenior alelnöke és információs kijelzőkért felelős vezetője. „Az LG folyamatosan keresi az együttműködési lehetőségeket más cégekkel, hogy B2B szolgáltatásait és termékeit a partnerségek révén bővítse és erősítse.”
Michael Geissler, a Mo-Sys Engineering vezérigazgatója hozzátette: „Nagyon örülünk annak, hogy az LG támogatja innovációink fejlesztését a következő generációs virtuális gyártási technológia területén. A befektetésük lehetővé teszi számunkra, hogy fokozzuk K+F erőfeszítéseinket, többet tegyünk a fenntarthatóságért és hatékonyabb gyártási megoldásokat hozzunk létre.”
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Az európai közönség számára is debütált az LG legkisebb 4K projektora
- Titkos tippek, amelyekkel hosszabb életűek lehetnek a háztartási gépeink
- 10 éves az LG webOS okostévé-rendszere
- Az LG legújabb innovációja fokozott védelmet nyújt a kültéri képernyők besárgulása ellen
- Mammográfiához tervezett diagnosztikai monitort mutat be az LG
- Az LG innovatív megoldásaival könnyen digitalizálható bármilyen üzleti, oktatási vagy kereskedelmi tér
- Az LG egy sokoldalú, útközben használható kijelzőmegoldást mutatott be
- Az LG piacra dobta új 49 hüvelykes, 32:9 képarányú gaming kijelzőjét
- A digitális oktatáshoz tervezett interaktív kijelzőmegoldásokat az LG
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.