Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re
Október 11-én pénteken tartják a 7. Service Design Day-t Budapesten, mely az elmúlt években az egyik legfontosabb üzleti konferenciává nőtte ki magát. Az eseményen a szűken vett designer szakma mellett a marketing, HR, piackutatás, vállalati transzformáció, ügyfélélmény, ekereskedelem és az adattudomány képviselői is kaphatnak inspirációt a 10 teremben zajló több, mint 200 előadás alatt.
Egyre több hazai vállalkozás ismeri fel azt, hogy nem mindegy hogyan szolgáltat a vásárlóinak, mennyire jók a folyamatai, használhatók a felületei, applikációi. A nemzetközi verseny egyre erősebb, a folyamatosan érkező globális versenytársak jellemzően kimagasló ügyfélélménnyel, jó UX-el rendelkeznek. A hazai vásárlók pedig gyorsan hozzászoktak a jó ügyfélkiszolgáláshoz, olyan élményeket keresnek, mint amit például a Netflixen, vagy a Spotify-on megtapasztaltak. Az Európai Unió Digital Economy and Society Index (DESI) mérései alapján a hazai vállalkozások digitális versenyképessége elmarad az EU átlagától. A gazdasági nehézségek sem segítenek azon, hogy a termék és a szolgáltatásfejlesztés legyen a döntéshozók fókuszában. Azonban muszáj lépést tartanunk ezen a területen is, különben még jobban lemaradunk. Ráadásul a tudás megvan itthon, számtalan szakember és csapat dolgozik az üzleti design különböző területein. A Service Design Day powered by OTP Bank, mint az ország legnagyobb innovációs, termék és szolgáltatástervezési konferenciája lehetőséget nyújt arra, hogy egy nap alatt megismerkedjenek a hazai design szakma legfontosabb szereplői és a vállalati döntéshozók.
Gyakorlati tapasztalatok és tudásmegosztás – 200 előadó, 11 szakmai workshop
Az eseményen a 200 (!) legfontosabb hazai üzletfejlesztési szakember előadása izgalmas betekintést ad olyan nagyvállalatok gyakorlati működésébe, mint az OTP Bank, Magyar Telekom, IKEA, BioTechUSA, Magyar Bankholding, Cherrisk, Vodafone, MOL, Unicredit Bank, EON, Coca-Cola, Google SPAR, Continental, VELUX, Graphisoft, Eszerződés, MiniCRM, Raiffeisen Bank, PwC, profession.hu, Jófogás, Vatera, Shoprenter, K&H Bank, MVM, T-Systems International, Erste Bank, Tesco Technology, Számlázz.hu, vagy a Budapest Airport. A látogatók megismerhetik a legfrissebb projekteket, tapasztalatokat az üzleti design mellett a branding, a HR, a marketing és a digitális transzformáció területein is. A szervezők várják azokat is, akik csak munkanap után tudnak bekapcsolódni a konferencia pörgésébe, az Afterwork jeggyel egy szakkönyv áráért lehet 16 órától részt venni az előadásokon, workshopokon. Érdemes végignézni a programot, mely idén kiemelten foglalkozik az AI és az adattudomány témaköreivel, illetve a piackutatás is külön termet kapott a 25 éves NRC szervezésében.
Mesterséges intelligencia mindent átalakít – hogyan tervezzünk az AI korszakban?
A konferencián külön termet kaptak az üzleti döntéshozók. Olyan nagyágyúk mesélnek a digitális transzformáció elősegítéséről vállalati környezetben, mint Egerszegi Krisztián (Cégépítők, MiniCRM), Váradi János (Számlázz.hu, BinX). A hollywoodi történetmesélés és az ügyfélélmény tervezés kapcsolatát feszegeti a Pixarral dolgozó világhírű 3D-animációs stúdió-óriás a DIGIC Story Development Producere Lafka Dávid, de megismerhetjük az omnichannel élmények tervezéséről a magyar világsiker BioTechUSA marketing igazgatójának Tóth Szabolcs Attilának gondolatait is. A 200 előadó közül minden iparág képviselteti magát, így meghallgathatjuk Munk Veronikát is, aki a szlovák médiaóriás Denník N innovációs igazgatójaként mondja el tapasztalatait a médiaplatform UX átalakításról. De megnézhetjük az autóipari vállalatok előadóit, akik a robbanás előtt álló járműves adatokra épülő szolgáltatások piacáról, és az önvezető rendszerek fejlesztésének kihívásairól adnak elő. Több, mint 20 előadás mutatja be a mesterséges intelligencia gyakorlati használatát a design során.
“Kreatív iparág óriási potenciával bír itthon és ez az az esemény ahol találkozhat a munkavállaló a leendő munkaadójával, a tanácsadók be tudják mutatni, hogy milyen projekteket vittek végig idén, amire nagyon büszkék. A nagyvállalati design műhelyek pedig betekintést adnak a mindennapi munkájukba, szakmai hátországukba, inspirálva ezzel a teljes szakmát. Egyre többen érdeklődnek a service design, vagy UX iránt: ők pedig megismerhetik az összes fontos szereplőt, kapcsolatokat építhetnek és nem utolsó sorban tanulhatnak, hisz több, mint 70 órányi szakmai tudásanyag fog elhangzani a teljes nap alatt. Fontos, hogy együtt legyünk, erősítsük egymást, legyünk büszkék arra, amit csinálunk és minél több döntéshozó tapasztalja meg a design erejét, próbálja ki, tanulja meg és használja a service design eszköztárát. Ez a Service Design Day fő mozgatórugója” – mondta Káli György service designer, a Service Design Day főszervezője.
Az eseményen 11 workshopon tudjuk kipróbálni az elméletet a gyakorlatban, így részt vehetünk többek között UX tervezéssel, viselkedés elemzéssel, design leadershippel, szociális mentorprogram tervezéssel kapcsolatos műhelymunkán, vagy bekapcsolódhatunk a MOME service design posztgraduális képzésébe is, akik nyílt napot tartanak a konferencián.
Kapcsolódó cikkek
- „Új játékszabályokat akarunk!” – a Z generáció elvárásait kutatta a Bosch és a Richter
- Az ipar digitalizációját és intelligens fejlesztését célozza a Huawei MI-stratégiája
- TECHXPO 2024: négynapos, nemzetközi technológiai show-t rendeznek novemberben Budapesten
- Itt az ideje, hogy tisztán lássák az érintett vállalatvezetők az SAP S/4HANA átállást
- Pénz, de honnan? 2024. Ősztől végre lesz vissza nem térítendő!
- Human & Technology – Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
- Az innováció új hulláma: a Z-generációról szól a Bosch×Richter Innovátorok Napja
- Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024.
- INGATLAN 2024. Konferencia és EXPO!
- Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Schneider Electric és a Saint-Gobain együttműködése új korszakot nyit az üveggyártásban
Mindössze egy percnyi áramkimaradás a síküveg hőkezeléséhez és hűtéséhez használt speciális kemencénél akár hat hónapnyi termeléskiesést és naponta 200 ezer eurónyi veszteséget is okozhat. A Schneider Electric és a Saint-Gobain közösen kifejlesztett nyílt automatizálási megoldása biztosítja a megbízhatóságot, a biztonságot és a termelékenységet az üveggyártásban.
TECHXPO 2024: Hamarosan startol Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója
Első alkalommal, de hagyományteremtő céllal rendezik meg idén a TECHXPO 2024 rendezvényt november 21-24. között, az esemény Budapesten hozza össze a magyar és régiós üzleti, kormányzati és tudományos élet kiemelkedő szereplőit. A szervezők célja, hogy 2026-ra a TECHXPO Közép-Európa legfontosabb technológiai eseményévé váljon, ahol az üzleti világ és a nagyközönség is megtalálja a helyét.