Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Az idei Black Friday helyett pedig közel egy hónapig tartó akciók segítik a vásárlókat a tudatos döntések meghozatalában. Idén először egy kívánságlista segítségével azt is felmérték, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk segítettek abban, hogy ajánlatokat a lehető legjobban igazodjanak az elvárásokhoz.
Az elmúlt időszakban a vásárlói igényeknek megfelelően átalakult a Black Friday-szezon. Évtizedes távlatban korábban egy-két meghatározott napon várták a vásárlókat az akciók, mára ez az időszak sokkal hosszabb lett, jellemzően több hétig tart novemberben.
Az Euronics szintén közel egy hónapig tartó akciókkal készült a novemberre, míg a Black Friday napja november 15-én lesz. Az idei Black November kampányával az okos vásárlást támogatja, hogy a fogyasztók olyan termékeket vásároljanak, amelyeket ténylegesen használnak, felesleges impulzusvásárlás helyett. A Black November, a Black Friday és a karácsonyi szezon alatt ezért az a cél, hogy a vásárlók minőségi, tartós termékek mellett döntsenek, miközben elkerülik a felesleges vásárlásokat.
Választottak a vásárlók: tévé és a kávéfőző a legnépszerűbb
„Ezért idén először egy kívánságlista segítségével is felmértük, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk pedig segítenek abban, hogy ajánlatokat a lehető legjobban igazítsuk az elvárásokhoz. Két hét alatt annyian használták a kívánságlista funkciót mint egyébként 4 hónap alatt, a legtöbben pedig tévét, kávéfőzőt, hőszivattyús szárítógépet, okostelefont és elöltöltős mosógépet mentettek el a kívánságok közé” – mondta Metykó Tibor, az Euronics chief customer officere.
Népszerű volt még az alulfagyasztós kombinált hűtőszekrény, a laptop, a kézi porszívó, a beépíthető sütő és az airfryer is. Jelenleg egyébként a webshopban több mint 25 ezer terméket érnek el a vásárlók, ebből Black November ideje alatt minden ötödik termék akciós. A kívánságlistára került termékek közül pedig minden harmadikat értékelte le jelentősen az áruházlánc, például a több mint 300 televízió közül közel 200-hoz lehet most olcsóbban hozzájutni.
Két új áruház, rengeteg új átvevőpont
Azurák Zsolt, az Euronics chief commercial officere hozzátette: „Az Euronics folyamatosan bővíti az üzlethálózatát is, a Black Friday-hónapra két új áruház nyitotta meg a kapuit. Október 30-án Dunaharasztiban, a Tesco Extra áruházban nyílt meg egy új egység, november 12-én pedig Kecskeméten, a Tesco Target Centerben adta át legújabb boltját a vállalat. Az új boltokkal együtt országszerte már összesen 67 Euronics-üzlet várja a vásárlókat.”
Emellett a cég nagy hangsúlyt fektet az online értékesítés fejlesztésére és az átvételi pontok bővítésére is. Novemberben jellemzően megugranak az online vásárlások, az Euronics pedig idén még a piacnál is erőteljesebb volt a növekedés. Ezért a Black Novemberre való felkészülés jegyében az Euronics októbertől már a DPD-s átvevőhelyekra is kiszállítja a nonstop nyitva lévő online áruházából megrendelt termékeket, ez azt jelenti, hogy 780 DPD-ponton és 280 DPD-automatába lehet kérni a szállítást. Emellett 2163 PostaPonton, további 549 MPL-, valamint 1607 Foxpost-automata is vásárlók rendelkezésére áll. Azaz országszerte közel 5400 ponton lehet átvenni az Euronics által forgalmazott termékeket.
Ráadásul a jövő év közepén – az áruházakkal együtt – már várhatóan 8500 olyan átvevőhely lesz, miután Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként utóbbi csomagautomatáit is választhatják majd a vásárlók.
Kapcsolódó cikkek
- Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
- Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
- Előző szériás, felújított csúcsmodellek lehetnek az idei Black Friday sztárjai
- MediaMarkt: Rekordköltés várható Black Friday alatt
- A Dreame legmodernebb robotporszívója érkezik a magyar piacra
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- Jó hír a vásárlóknak: elindult az árcsökkenés a műszaki piacon
- Mutatunk 10 tippet, amivel kivédhetjük a csalásokat a Black Friday és a Cyber Monday idején
- Az AOC és az AGON by AOC izgalmas Black Friday monitor ajánlatai
- GLAMI.hu: így kerüld el a felesleges pénzkidobást Black Friday-kor
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung csatlakozik a Carbon Trusthoz
A Samsung a Carbon Trusttal és egyéb nagy technológiai vállalatokkal együttműködve új módszertant vezetett be a csatlakoztatott eszközök, például a laptopok és a hangszórók használata során keletkező káros anyag kibocsátás és kibocsátás-csökkentések mérésére.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
A Schneider Electric által használt elsődleges és másodlagos csomagolás közel háromnegyedénél már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat fenntarthatósági programjának eredményeiről kiadott legújabb jelentésből. Szeptember végére meghaladta az 50 milliót azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte, ezzel már most teljesült a jövő évre kitűzött cél.
Gyakornoki lehetőségek és álláshelyek várták a hallgatókat a Széchenyi-egyetem Állásbörzéjén
A győri Széchenyi István Egyetem novemberi Állásbörzéjén közvetlenül találkozhattak a hallgatók és a térség gazdasági életének meghatározó szereplői. A résztvevők nemcsak az állásajánlatokat ismerhették meg, de a hallgatói csapatokhoz való csatlakozás lehetőségét, sőt a jelentkezés és a felvételi interjúk fortélyait is.