A DoubleClick a web után új médiumok felé sandít
, 2001. december 5. 07:59
A DoubleClick, amely a közelmúltban mutatta be hirdetéskiszolgáló szoftverének legújabb, 4.1-es verzióját, a piac beszűkülésére irodabezárásokkal reagál: Latin-Amerika után az elmúlt héten Ausztráliában zárta be irodáját, s most hírül adta, hogy a londoni irodájában is létszámcsökkentést hajt végre, mivel az internetes reklámpiac szűkülése Európát is elérte.
A webes reklámpiaci beszűkülésnek nem mond ellent, hogy cég ezenközben nem hagyta abba szoftverfejlesztését, a legújabb adserver ugyanis a web mellett a mobiltelefonokra, interaktív televíziókra szánt reklámokat is kiszolgálja. A rendszernek van windowsos, linuxos és Sun Solarisra épülő verziója is, vagy gyakorlatilag platformfüggetlen. A szoftver egyre népszerűbb, az osztrák Active Agent, s általa a cég hasonnevű magyar érdekeltsége is, éppen a napokban tér át a NetGravity nevű szoftverről (amely az elmúlt évek akvizíciói révén már ugyancsak a DoubleClick tulajdona) a DoubleClick adserver legújabb verziójára.
Kapcsolódó cikkek
- Trösztellenes bizottság vizsgálja a Google-Doubleclick összeolvadást
- Támadják a Google-t a DoubleClick felvásárlása miatt
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- Újfajta díjmodell a hitelesítésszolgáltatásban
- Az Informatikai Civil Fórum a távközlésről
- A Borlandnak köszönhetően felgyorsul a .NET megoldások fejlesztése
- SARS-vírusriasztás mobilon
- Philips iPronto
- Szoftverek, megoldások győzelemre ítélve
- Magyar Bálint: A PC-pályázat felpezsdíti a teljes magyar informatikai piacot