A DoubleClick a web után új médiumok felé sandít

, 2001. december 5. 07:59
A DoubleClick, amely a közelmúltban mutatta be hirdetéskiszolgáló szoftverének legújabb, 4.1-es verzióját, a piac beszűkülésére irodabezárásokkal reagál: Latin-Amerika után az elmúlt héten Ausztráliában zárta be irodáját, s most hírül adta, hogy a londoni irodájában is létszámcsökkentést hajt végre, mivel az internetes reklámpiac szűkülése Európát is elérte.
A webes reklámpiaci beszűkülésnek nem mond ellent, hogy cég ezenközben nem hagyta abba szoftverfejlesztését, a legújabb adserver ugyanis a web mellett a mobiltelefonokra, interaktív televíziókra szánt reklámokat is kiszolgálja. A rendszernek van windowsos, linuxos és Sun Solarisra épülő verziója is, vagy gyakorlatilag platformfüggetlen. A szoftver egyre népszerűbb, az osztrák Active Agent, s általa a cég hasonnevű magyar érdekeltsége is, éppen a napokban tér át a NetGravity nevű szoftverről (amely az elmúlt évek akvizíciói révén már ugyancsak a DoubleClick tulajdona) a DoubleClick adserver legújabb verziójára.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59