TGI Friday's mobil étteremkereső

Tóth Kristóf, 2001. április 2. 18:31
A TGI Friday's a világ egyik első étteremlánca, mely étteremkeresési és menüajánlati szolgáltatásokat kínál internetes lehetőségekkel rendelkező vezeték nélküli eszközök éhes felhasználóinak. Az alkalmazás futtatásakor a rendszer automatikusan meghatározza a legközelebbi étkezde helyét, bármiféle területi kód és irányítószám beütése nélkül.
A TGI Friday's éttermek telefon- és faxszámai megtalálhatók a Friday's vezetéknélküli-site-ján. "Közel 100 ország területén elérhető a szolgáltatás, beleértve Ausztráliát, Hongkongot, Franciaországot, a Cseh Köztársaságot és az Egyesült Államokat, sőt Tunéziát és Zimbabwét is" - hangoztatja Stacy Baw, a Carlson Restaurants Worldwide internetes marketingigazgatója. A Carlson Companies tulajdonában lévő Carlstone Restaurants a TGI Friday's szülővállalata, mintegy 682 franchise-t és licencelt éttermet működtet a világ 53 országában.

A TGI Friday's weboldalain a lánc teljes menüválasztékát ismerteti, így a vendég megbarátkozhat az ételekkel, mielőtt betenné a lábát egyetlen étterembe is. A Hot Stuff' szekció aktuális promóciós anyagokat és egyéb hasznos dolgokat tartalmaz, mint például receptek. Az étteremlánc vezeték nélküli alkalmazása elérhető, letölthető a Friday's website-járól olyan PDA-készülékeken keresztül, mint pl. a Palm VIIx. Szükség van továbbá egy vezeték nélküli modemre vagy mobiltelefonra is. A website tervezője a finn Satama dallasi kirendeltsége.

Más vállalatok is próbálkoznak a vendéglátás mobilizálásával. A San Diegó-i Ameranth Technology Systems és az Ibertech által tett bejelentés szerint a két vállalat közös projektbe kezd, melynek célja az Ameranth 21st Century Restaurant (XI. századi étterem) vezeték nélküli rendszer 2.0-s változatának béta-tesztelése. A teszt Microsoft Pocket PC-k alkalmazásával dallasi és San Diegó-i éttermekben veszi kezdetét. Az újdonság bevezetésével a vendégek asztali terminálok segítségével vehetik fel a rendelést, illetve járhatják végig a fizetési procedúrát. A rendszer bevezetése 25 százalékos hatékonyságbeli növekedést is eredményezhet, csökkentve a működési költségeket és növelve a forgalmat, nem beszélve az asztal melletti hitelkártya-feldolgozás biztonságáról. A személyzet útja, mely eddig a konyha-helyhez kötött terminálok-asztalok közti ingázást jelentette, lényegesen megrövidül. Összességében véve az ügyfeleknek gyorsabb, pontosabb és érdekesebb kiszolgálásban lesz részük.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59