Mobil gondok a Philipsnél is

Kollár Csaba, 2001. április 18. 19:58
A Philips a legutolsó azok között az elektronikai cégek között, melyek bejelentették, hogy mobilüzletáguknál jelentős változtatásokat hajtanak végre.
A cég a múlt hónapban jelentette be, hogy eladja teljes mobiltelefon-üzletágát, annak ellenére, hogy a cég fogyasztói elektronikai üzletága jól megy. A Philips szóvivője azt állítja, hogy “a megszorítások oka az egész mobilkommunikációs piacra jellemző lassúbb növekedés. A fogyasztók nagy része már megvette mobiltelefonját, amit rendszerint kedvel, és nincs sem kedve, sem pénze arra, hogy újabb készüléket vegyen”. Elemzők felhívják a figyelmet arra, hogy a mobil kommunikációs eszközök piaca egyre inkább eltolódik Európából és az USA-ból Ázsiába, a nagy mobiltelefongyártó cégek a pénzügyi megszorítások mellett ezért is keresik az együttműködés lehetőségeit az ázsiai cégekkel. A Philips pl. új készülékét, a Xenium-t már elsősorban az ázsiai piacra tervezte. A Philips is – hasonlóan az Ericssonhoz – racionalizálja működését. Ez elsősorban pénzügyi megszorításokat jelent, és 7000 munkatárs elküldését.
Kulcsszavak: Philips +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01