Turizmus és az internet
, 2001. április 19. 12:35
Európában ma közel százmillió embernek van internet-hozzáférése, döntően azokban az országokban, amelyek hagyományos küldő partnernek számítanak idegenforgalmunkban. Az eddigi tapasztalatok és az előrejelzések alapján ez a szám évente duplázódik meg. Piackutatói felmérések alapján internethasználatban kiemelt szerepet kap az utazással kapcsolatos információk összegyűjtése, az ajánlatok áttekintése, kiválasztása, és ahol a feltételek adottak, az online vásárlás is.
Miként készül fel a hazai turisztikai szakma e rendkívül gyors ütemű változásra, hol tartunk ma, melyek a rövid és középtávú célok a szálláshelyfoglalás, az utazáshoz kapcsolódó szolgáltatások programok, repülőjegy, autóbérlés, utasbiztosítás stb. internetes megjelenítésében, annak marketingjében és az online vásárlás lehetővé tételében? E kérdésekkel foglalkozik az Online Marketing Ügynökség (www.oma.hu) május 2-án a Gundel étteremben megrendezendő Turizmus és az Internet c. konferencián.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
- Valós és virtuális JavaOne a környezettudatosság jegyében