Profitot hoznak a színek
Pályázat a Magyar Képzőművészeti Egyetemen a Minolta szponzorálásában
Ezért - felismerve a sokszorosítás és a színes megjelenítés környezetformáló felelősségét - a Minolta Magyarország pályázatot írt ki a Magyar Képzőművészeti Egyetem grafikus hallgatói számára. A téma is a Minolta által képviselt környezettudatos piaci magatartáshoz kapcsolódik, hiszen a pályázat címe: "Környezetbarát színek".
Molnár Kálmán rektor-helyettes kifejtette: ma már az egyetem hallgatói nemcsak az ecsettel és ceruzával bánnak jól, jól kezelik a digitális technikákat is. A folyamatos lépéstartáshoz azonban szükségük van a legújabb fejlesztéseket piacra dobó cégek segítségére is. Ezért fogadják örömmel a Minolta szponzorálását, s reméli, az együttműködés folyamatos lesz.
Papp Zoltán ügyvezető igazgató végül beszámolt a Minolta első negyedéves kereskedelmi adatairól. A forgalom az első három hónapban ötven százalékkal haladta meg az előző év ugyanezen időszakát, ezen belül a lézernyomtatók eladása nyolcvan százalékos növekedést mutat.
Kapcsolódó cikkek
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- HP - nyomtatás, képalkotás: erősebb piaci pozíció, stagnáló bevétel
- Microplex képviselet Magyarországon
- Samsung: pozíció-erősítés a hazai nyomtatópiacon
- Jelentős támogatást nyert az econet.hu konzorciuma
- 800 milliót nyert pályázaton az econet.hu grid technológiájával
- A Grepton üzemelteti az EU-s pályázatok rendszerét
- Siemens-Canon technológiai együttműködés
- A Xerox első hazai Premier Partnere a Prime Rate Kft.