Palm Cannes-ban

Kollár Csaba, 2001. május 10. 19:55
A Palm újabb lehetőséget talált arra, hogy rávegye a piacot a termékek vásárlására. A Cannes-i filmfesztiválon kívánja a cég bemutatni legújabb termékeit a szórakoztatóiparnak.
Igaz, hogy a filmgyártók nem követik a legújabb mobilkommunikációs technológiákat, de a Palm úgy véli, hogy az m500-as sorozatával a jelenlevő újságírókat és VIP vendégeket megnyerheti. Az m500-as sorozat egyik legfontosabb jellemzője a Secure Digital és a MultiMediaCard támogatás, ami többek között a memória megnövelését is lehetővé teszi, így képeket és videofájlokat egyaránt megtekinthetünk a készüléken. Ezért tartja fontosnak a Palm, hogy ezzel a filmfesztivál résztvevői is megismerkedjenek – olvasható a hivatalos sajtóközleményben.

Satjiv Chahil a Palm marketingigazgatója szerint “elérkezett az idő, hogy észre vegyük a technológia és a film konvergálódását. A fejlesztőcégek gyakran merítik ötleteiket a különböző filmekből, melyeket aztán felhasználnak arra, hogy a filmet még jobbá, technikailag még tökéletesebbé tegyék.” A filmfesztiválon a Palm saját kiállítótermében fogadja a sztárokat és a filmes szakma képviselőit, hogy bemutassa számukra a színes kijelzős modelljeit. A cég arra bíztatja a sztárokat, hogy fedezzék fel a vezeték nélküli internetet. Ezért kínálja számukra a Palm Mobile Internet Kit-et minden kiállított Palm megvásárlásakor.

Kulcsszavak: palmtop Palm

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59