A Nokia és az Ericsson Kínába megy
Az elmúlt hónapban végzett felmérés szerint Kínában 100 millió regisztrált mobiltelefon-tulajdonos van, és számuk dinamikusan növekszik. Az Ericsson és a Nokia kedvében kíván járni a kínaiaknak, ezért egyes készülékeket már csak ezen a piacon hoz forgalomba. Az Eicsson az A2638sc típusjelzésű készülékét kimondottan a kínai piacra szánta. A telefon 200 óra készenléti és 8 óra beszélgetési idővel rendelkezik. A telefont az egyik helyi üzemben, Nanjing városában szerelik össze. További sajátossága, hogy az antenna beépített. Az Ericsson kínai kereskedelmi igazgatója, Staffan Söderqvist elmondta, hogy ez az első eset, hogy egy készüléket kifejezetten a kínai piacra terveztünk. Célcsoportunknak a fiatal kínai üzletembereket és cégvezetőket tekintjük, számukra kínáljuk az első mobiltelefon izgalmas örömét.
A Nokia az Ericssonnal versenyezve szintén komoly fantáziát lát a kínai piacban. A cég egyik vezetőjének, Jorma Ollilának a véleménye szerint a kínai mobiltelefon-használók számának dinamikus növekedése nem csak a térségre, hanem az egész világra, illetve a mobiltechnológiák fejlődésére is kedvezően hat.
Kapcsolódó cikkek
- Átfogó Nokia-felmérés a mobiltárolási szokásokról
- Van jövője az alapmobiloknak: 200 millió fölött a Nokia 1100
- Egységes távközlési szabvány kezdeményezés
- A Nokia 4 milliárd mobil-előfizetővel számol 2010-ben
- A telefonálás a céges IT kiadások legnagyobb része
- A Nokia-elnök szerint nagy lehetőségek vannak még a mobilpiacon
- Két cégé a mobilpiac fele
- Az mp3 lejátszók és a videokamerák végét jósolja a Nokia
- Várakozások felett 2006-ban a világ mobiltelefon piaca
- Jövőre kétszereződik az "okos mobilok" piaca