Compaq extranet oldal kiemelt ügyfeleknek

, 2001. május 21. 09:45
Alig 1 hónapja, hogy átlépte a bűvös egymilliárd forintos bevételi határt a fennállásának második évfordulójához közeledő Compaq Depo, a Compaq Computer Magyarország Kft. internet alapú számítástechnikai áruháza, a cég máris újabb kezdeményezéssel bővíti kereskedelmi eszköztárát: mostantól a kiemelt ügyfelek számára új Compaq extranet oldal, www.extra.compaqdepo.hu nyújt igényre szabott szolgáltatásokat az interneten.
A Compaq Magyarország 1999 nyarán bővítette hagyományos értékesítési modelljét az internetes kereskedelemmel és indította útjára elektronikus áruházát, a Compaq Depót. Már az első félév is figyelemreméltó eredményeket hozott: 1999-ben a számítástechnikai áruház 116 millió forintos forgalommal zárta az évet, majd 2000-ben 829 millió forintot ért el, míg az idei 178 millió forintos, első negyedéves forgalommal kiegészítve, fennállása közel két éve alatt összességében az elért eredmény meghaladta az 1 milliárd forintot. E mögött több ezer Compaq PC, több száz notebook, monitor valamint szerverek eladása áll.

A vásárlók elsősorban az eredetileg is megcélzott hazai kis- és közepes vállalkozások (SMB, Small and Medium Business), melyeknek a Compaq egyre nagyobb figyelmet szentel, hiszen ezek a vállalkozások gomba módra szaporodnak, és egyre szélesebb a gazdasági potenciáljuk. Jellemzően rohamosan növekszik az elektronikus világra való felkészülésük üteme és az alapinfrastruktúra építése, illetve fejlesztése. Ezt jól tükrözi, hogy Compaq éves hazai forgalmának 25-30%-át teszi ki a SMB-vállalkozásoknak eladott termékek, ez a leggyorsabban növekvő üzletág. Mivel e vállalati kör igen kiterjedt, és egyenként kell felmérni az igényeiket, a Compaq komoly befektetéseket tett az elmúlt hónapokban, hogy a felmért igények és a szerzett információk alapján folyamatosan fejlessze számukra a lehetőségeket, és megfeleljen az elvárásaiknak. A megnövekedett ügyfélszám új módszerek és szolgáltatások beindítását is igényli, mint az internet és elektronikus kereskedelem, CRM (Customer Relationship Management) és a „Call Center” (hívásközpont). Az új módszerek mellett a Compaq Depo és Depo Extra rendeléseket továbbra is a jól működő és erősödő viszonteladói hálózat szolgálja ki.

“Ahogy növekszik a Compaq IT piaci részesedése és vele együtt növekszik SMB ügyfélkörünk, úgy fejlesztjük az elvárásoknak megfelelően az ezen a téren kiemelt ügyfelekkel foglalkozó csapatunkat is. – nyilatkozta Gáll Tamás (Compaq, Account Group Manager) - „Az SMB cégek kifejezetten igénylik a testre szabott szolgáltatásokat, ezért nyitottunk kiemelt ügyfeleink számára egy - csak részükről hozzáférhető - internetoldalt, ahol testre szabott ajánlatokkal segítjük számítástechnikai beszerzéseiket, ugyanakkor ügyfeleinknek lehetőségük van visszajelezni észrevételeiket is közvetlenül a Compaq felé. Amellett, hogy vásárlóinkkal hosszú távú kapcsolatot alakítunk ki, szeretnénk ügyfeleink munkáját innovatív, praktikus kezdeményezésekkel segíteni, erősítve ezzel a Compaq-hoz kötődő kedvező benyomásaikat.”

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01