Az elektronikus beszerzés mellett döntött a Peugeot

Vén Márton Vén Márton, 2001. május 23. 06:52
A tavaly közel 3 millió autót értékesítő francia PSA Peugeot Citroen úgy döntött, hogy csatlakozik a Covisint nevű online autóipari marketplace-hez.
A Covisint tagjai közt már jelenleg is ott vannak a világ autógyártásának nagyágyúi, a Ford Motor, a General Motors, a DaimlerChrysler, a Renault, a Toyota valamint a Nissan.

A Covisint technológiájának segítségével az autóipari világpiac 5 százalékát képviselő Peugeot elsősorban a beszerzéseit kívánja hatékonyabbá tenni, de méginkább az óriási megtakarítások vonzzák, amelyek az interneten keresztül zajló elektronikus dokumentumcserével járnak.

Bár a Covisinthoz nem kívánt csatlakozni, az egyik legnagyobb európai autógyártó, a Volkswagen is fontosnak tartja a beszállítókkal történő digitalizált kapcsolattartást. A német vállalat jelentős technológiai partneri körrel közösen saját elektronikus piacot kíván létrehozni.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36