Sikeresen mutatkozott be az elektronikus piactér
A legújabb hazai business to business eszköz másik felhasználója, a Citibank Rt. tíz meghívott beszállító részvételével próbálta ki az aukciós rendszert A Marketline szolgáltatása az egész beszerzési folyamatot átláthatóvá teszi, amelynek következtében reméljük, hogy gyorsabban és hatékonyabban intézhetjük beszerzéseinket - mondta Bata István a Citibank Rt. internetfejlesztési igazgatója. A mostani aukción kísérletképpen egyhavi irodapapír-szükségletünket vásároltuk meg. Jelentősen bővítettük a beszállítói kapcsolatainkat, akik az aukción a vártnál is aktívabban licitáltak. Javuló fizetési kondíciók mellett az eddigi beszerzésekhez képest 10 %-ot számottevően meghaladó megtakarítást értünk el. Ez a kísérlet jó alkalom volt tapasztalatszerzésre, ami alapja lehet a Marketline-nal való együtműködésünk további bővítésének.
Hilt Csaba, a rendszert fejlesztő és működtető cég Marketline Rt értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese szerint portáljukon a vevők összehasonlítható, naprakész információkhoz jutnak a beszállító cégekről, azok árairól, szolgáltatásairól. Az eladók főképpen új piacok meghódítását, új termékeik és szolgáltatásaik hatékony értékesítését érhetik el az elektronikus kereskedelemmel.
Kapcsolódó cikkek
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia