Négy cég uralja az amerikai internetes adatforgalom felét

Zsigó József, 2001. június 4. 20:36
A Jupiter Media Metrix felmérése szerint az USA online információforgalmának több mint 50 százalékát négy nagy cég bonyolítja le: az AOL, a Microsoft-site-ok, a Yahoo és a Napster.
A felmérés meglepte a piaci elemzőket. Míg 1999-ben 11, 2001-ben már 64 százalékkal kevesebb cég osztozott ezen az arányon. A Jupiter szóvivője szerint a trend azt mutatja, hogy rövidesen egy maroknyi cég fogja kezében tartani a teljes internetes piacot, és a Microsoft és a Yahoo hamarosan médiahatalomként is megjelenik. A további helyeken a Juno, az eBay, az Excite, az iWon, a Walt Disney és a Lycos áll – adja hírül a CyberAtlas.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32