Napozás a weben
Az oldalt bevezető, a nyári szezon elejére időzített kampány technológiai és kreatív szempontból egyaránt úttörő jellegű online eszközöket alkalmaz. A reklámkampány különleges eleme a multilinkes flashbox, melynek felületén a felhasználó előre kiválaszthatja, hogy a céloldalak közül melyikre érkezzen a kattintás után.
A weboldal bevezetését két tartalommarketing-eszközzel is támogatja a Kirowski ügyfele. A noklapja.hu a Napozás-oldal jó tanácsait helyezte el oldalain, az írások végén a site-ra mutató linkekkel. A portál "Nyárigo" csatornáján a napozas.hu kabalafigurája ún. kurzorszponzoráció keretében tűnik fel: a megszokott nyíl mellett, azt követve a napszemüveges Nap Marci mozog.
Ide kapcsolódó hír, hogy az Origo Család+Egészség csatornája a L'Oréal tartalmainak és promócióinak teret biztosító Szépségápolás rovattal bővült egy hosszú távú, az új weboldal bevezetésétől független együttműködés keretében.
Korábban a Kirowski készítette a L'Oréal Magyarország vállalati oldalát, és a Laboratoires Vichy márkasite-ot.
A Kirowski a magyarországi interaktív piac vezető vállalataként elsősorban a webintegráció és az online marketing területein nyújt teljes körű szolgáltatást hazai és regionális ügyfeleinek. Az 1996-ban magánszemélyek alapította, immár 84 főt foglalkoztató cég legjelentősebb megbízói közé tartozik az Axelero, a Coca-Cola, a Conoco, a L'oreal, az OTP Bank, a Renault, a Westel és a Zwack Unicum.
Kapcsolódó cikkek
- Anonim keresések az Ask.com-mal
- Két év után automatikusan kitörlődnek a Google sütik
- Sun-nal gyorsul a Vatera.hu
- Megújult a Prim.hu hírlevél!
- Kínai rakétahordozó tengeralattjáró a Google Earth-ön
- Új szolgáltatások HR szakembereknek és álláskeresőknek
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért