Újragondolt PSION stratégia
Kollár Csaba, 2001. július 12. 19:36
Az angliai kézieszközöket gyártó Psion megváltoztatja stratégiáját, és a jövőben a vállalati és az oktatási felhasználókra összpontosít.
Július 11-én a Psion hivatalosan is bejelentette, hogy a cég részvényeinek nagyon alacsony árfolyama miatt a jövőben a vállalati és az oktatási célcsoportokra összpontosít. A privát felhasználók számára készített kézieszközök piacán nagyon nagy energiákat kell összpontosítani a profit elérése érdekében. Éppen ezért a Psion több mint 40 millió USD költséggel átszervezi a financiális gondokkal küszködő digitális termék-divízióját. Ehhez az üzletághoz tartozik a kéziszámítógépek fejlesztése, gyártása is. A racionalizáló intézkedések révén az európai kereskedelmi és marketing területen dolgozók közül 250-300 embert bocsátanak el. Cégünk az átszervezést követően olvasható a sajtóanyagban jobban fókuszál majd a vállalati piacra, mint pl. a Java-alapú netBook. A cég elnök-vezérigazgatója megnyugtatta a fogyasztókat a változások természetesen nem jelentik azt, hogy hirtelen kivonjuk az összes PDA-t a fogyasztói piacról. A közkedvelt Revo, Series 5mx és Series 7 továbbra is kapható, és biztosítjuk ezekhez a készülékekhez a technikai támogatást, ugyanakkor újabb modellekre már nem lehet számítani.
Kapcsolódó cikkek
- PSION Rendszerház - az idén 1 milliárd forint bevétel
- Az NTT DoCoMo 344 millió dollárral támogatja a Linux fejlesztéseket
- Orange: a vártnál kevesebb új előfizető
- A Westel közgyűlésének személyi döntései
- Palmtöltés 9V-os elemmel
- Energiacsökkentő megoldás mobileszközökben
- A kéziszámítógépek még jól jöhetnek egy terrortámadáskor
- 3,4 milliárd eurós rekordveszteséget jelentett tavalyról a MobilCom
- A Palm romló eredményt jelez
- Plus! Pocket PC-re