Lefújták a vibrátoros mobiltelefon-kampányt

MTI Sajtóadatbank, 2001. július 16. 08:35
A hónap végéig még tartja magát az ajánlatához, de már bejelentette, hogy lefújja vibrátoros hirdetési offenzíváját a Tring holland mobiltelefon-forgalmazó cég. Hollandiában ugyanis széleskörű rosszallást váltott ki a vállalkozás ajánlata, amelynek értelmében azok, akik maroktelefont vásárolnak, illetve előfizetnek egy mobilszolgáltatásra, ráadásként ingyen hazavihetnek egy vibrátort is.
A Tring "Elmélyült beszélgetés" címen indította meg nem mindennapi reklámhadjáratát egy pletykalapban. Elsőnek éppen azok tiltakoztak a szexeszközzel turbósított ajánlat ellen, akiknek termékeit így próbálta népszerűsíteni a Tring - vagyis a mobilprogramot biztosító KPN Telecom telefontársaság és a Nokia telefongyártó cég. A KPN szóvivőnője kijelentette: "Egyáltalán nem örültünk a kampánynak és kértük, hogy állítsák le. Ez egyáltalán nem a mi stílusunk. Azt sem szeretjük, ha az új előfizetőket a már bevezetett cégektől próbálják elszipkázni."

A Tring szerint ajánlata egyáltalán nem jelenti azt, hogy a szexeszköz révén próbálná növelni eladásait, szóvivője úgy nyilatkozott, hogy "nem csak ezzel" adnak el, és a vibrátor hatása általában is igen korlátozott volt a forgalomra.

Kulcsszavak: +fohir mobiltelefon reklám

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36