Lefújták a vibrátoros mobiltelefon-kampányt
MTI Sajtóadatbank, 2001. július 16. 08:35
A hónap végéig még tartja magát az ajánlatához, de már bejelentette, hogy lefújja vibrátoros hirdetési offenzíváját a Tring holland mobiltelefon-forgalmazó cég. Hollandiában ugyanis széleskörű rosszallást váltott ki a vállalkozás ajánlata, amelynek értelmében azok, akik maroktelefont vásárolnak, illetve előfizetnek egy mobilszolgáltatásra, ráadásként ingyen hazavihetnek egy vibrátort is.
A Tring "Elmélyült beszélgetés" címen indította meg nem mindennapi reklámhadjáratát egy pletykalapban. Elsőnek éppen azok tiltakoztak a szexeszközzel turbósított ajánlat ellen, akiknek termékeit így próbálta népszerűsíteni a Tring - vagyis a mobilprogramot biztosító KPN Telecom telefontársaság és a Nokia telefongyártó cég. A KPN szóvivőnője kijelentette: "Egyáltalán nem örültünk a kampánynak és kértük, hogy állítsák le. Ez egyáltalán nem a mi stílusunk. Azt sem szeretjük, ha az új előfizetőket a már bevezetett cégektől próbálják elszipkázni."
A Tring szerint ajánlata egyáltalán nem jelenti azt, hogy a szexeszköz révén próbálná növelni eladásait, szóvivője úgy nyilatkozott, hogy "nem csak ezzel" adnak el, és a vibrátor hatása általában is igen korlátozott volt a forgalomra.
Kapcsolódó cikkek
- Beyoncé reklámozza a Samsung Ultra Music telefonját
- Kétperces mobiltelefonos reklámfilm Dél-Koreában
- Folyamatos videoadás a Sprint telefonoknál
- Mobiltelefonnal összehangolható megfigyelőkamera a Nokiától
- 505i sorozat az NTT DoCoMo-tól
- Wristomo: mobiltelefon-karóra a Seikótól
- Mobil pornótartalom az USA-ban
- Kártyafüggetlen mobiltelefonok a FotexNeten
- DoCoMo: száz százalékban újrahasznosított mobiltelefon
- Két új készülék a Motorolánál