Kétperces mobiltelefonos reklámfilm Dél-Koreában

Milkovits Gábor, 2004. augusztus 23. 20:15
Az OB elnevezésű dél-koreai sörgyár bejelentette, hogy mától egy 120 másodperces mozgóképes reklámot fog sugározni az SK Telecom okos telefonnal rendelkező előfizetőinek.
Az új mobilreklám két szempontból is áttörést jelent: egyrészt hossza miatt, másrészt pedig azért, mert ez a világ első kimondottan mobiltelefonokhoz készült reklámfilmje. A korábbi harmadik generációs mobilhálózatokon sugárzott reklámok egytől-egyig televíziós hirdetések átszerkesztett, 10 másodpercesre lerövidített változatai voltak. Az új OB mobilreklám hossza ennek a nyolcszorosa. A sörgyár már korábban is hasznát vette a mobiltelefonon keresztül történő marketinglehetőségeknek - tavaly több mint 1,1 millió sörkedvelőt sikerült sms üzenetekkel nyilvános kóstolóra csábítaniuk.

Az új reklámot valószínűleg több hasonló fogja követni, ami azt mutatja, hogy minél inkább multimédiás eszközzé válik a mobiltelefon, annál kedveltebb célpontja lesz a különböző reklám-, és marketingüzeneteknek.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36