A Philips és az AOL stratégiai szövetségre lép
MTI Sajtóadatbank, 2001. július 16. 08:36
A marketing és a beszerzés területén stratégiai szövetségre lép a holland Philips Electronics NV elektronikai gyártó és az amerikai AOL Time Warner Inc. média- és internetcsoport.
Amint azt mindkét cég közölte, az együttműködés keretében a két cég erősségeit szeretnék ötvözni: az AOL Time Warner az interaktív marketingben és a médiaterületen van otthon, míg a Philips a fogyasztói elektronikai és a technológiai szegmensben erős. A stratégiai partnerek kampányok sorával akarják márkáik ismertségét világszerte emelni.
A beszerzési együttműködésről részleteket nem hoztak nyilvánosságra, s azt sem közölték, hogy a partnerség milyen megtakarítással jár majd a cégek számára. Elemzők - akik az együttműködést kedvezőnek minősítik - ugyanakkor úgy vélik, hogy a stratégiai szövetség hatása alig-alig jelentkezik majd a cégek nyereségmutatóiban.
Kapcsolódó cikkek
- Jó negyedévet zárt a Philips
- Síkképernyős tévé-üzletágát is eladja a Philips
- Philips: majdnem háromszorosára nőtt a profit
- Hárman pályáznak a Philips félvezetőgyártó részlegére
- A Philips 1,3 milliárd dollárért megvásárolja az Intermagnetics-et
- A Philips első negyedéve: 37 százalékkal nőtt a profit
- Eldőlt: 1 milliárdos Google befektetés és 300 millió dolláros kölcsön az AOL-nak
- Meghiúsulhat a Google-AOL megállapodás
- A Google részesedik az AOL-ból, nem a Microsoft
- A Philips eladta monitor- és laposképernyő-gyártó részlegeit a kínai TPV-nek