A Philips és az AOL stratégiai szövetségre lép

MTI Sajtóadatbank, 2001. július 16. 08:36
A marketing és a beszerzés területén stratégiai szövetségre lép a holland Philips Electronics NV elektronikai gyártó és az amerikai AOL Time Warner Inc. média- és internetcsoport.
Amint azt mindkét cég közölte, az együttműködés keretében a két cég erősségeit szeretnék ötvözni: az AOL Time Warner az interaktív marketingben és a médiaterületen van otthon, míg a Philips a fogyasztói elektronikai és a technológiai szegmensben erős. A stratégiai partnerek kampányok sorával akarják márkáik ismertségét világszerte emelni.

A beszerzési együttműködésről részleteket nem hoztak nyilvánosságra, s azt sem közölték, hogy a partnerség milyen megtakarítással jár majd a cégek számára. Elemzők - akik az együttműködést kedvezőnek minősítik - ugyanakkor úgy vélik, hogy a stratégiai szövetség hatása alig-alig jelentkezik majd a cégek nyereségmutatóiban.

Kulcsszavak: +céginfo AOL Philips

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32