A Swisscom kártérítést fizet a mobilkapcsolat 10 órás szüneteléséért

MTI Sajtóadatbank, 2001. július 30. 08:10
A svájci Swisscom mintegy 30 millió svájci frankos kártérítést fizet ki ügyfeleinek azért a mobilhálózati hibáért, amely pénteken 10 órán keresztül blokkolta a cég mobilszolgáltatását.
A Swisscom közlése szerint az üzemszünetet - amely az eddigi leghosszabb volt a cég történetében - a lausanne-i számítógépes vezérlőközpontjában jelentkező szoftverhiba okozta. A cég ezért bejelentette, hogy kártérítésként a havi előfizetéssel rendelkező ügyfeleknek nem számítanak fel díjat július 26-i és 27-i beszélgetéseikért, és SMS üzeneteikért, valamint az összes ügyfél ötfrankos jóváírást kap júliusi beszélgetéseiből.

A cég becslései szerint a pénteken déltől este fél tizenegyig tartó, a Swisscom 3,3 millió ügyfelének kényelmetlenséget okozó üzemszünet mintegy 30 millió svájci frankba kerül, s nyilvánvalóan kárt okozott a cég jó hírnevének is.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01