A Swisscom kártérítést fizet a mobilkapcsolat 10 órás szüneteléséért
MTI Sajtóadatbank, 2001. július 30. 08:10
A svájci Swisscom mintegy 30 millió svájci frankos kártérítést fizet ki ügyfeleinek azért a mobilhálózati hibáért, amely pénteken 10 órán keresztül blokkolta a cég mobilszolgáltatását.
A Swisscom közlése szerint az üzemszünetet - amely az eddigi leghosszabb volt a cég történetében - a lausanne-i számítógépes vezérlőközpontjában jelentkező szoftverhiba okozta. A cég ezért bejelentette, hogy kártérítésként a havi előfizetéssel rendelkező ügyfeleknek nem számítanak fel díjat július 26-i és 27-i beszélgetéseikért, és SMS üzeneteikért, valamint az összes ügyfél ötfrankos jóváírást kap júliusi beszélgetéseiből.
A cég becslései szerint a pénteken déltől este fél tizenegyig tartó, a Swisscom 3,3 millió ügyfelének kényelmetlenséget okozó üzemszünet mintegy 30 millió svájci frankba kerül, s nyilvánvalóan kárt okozott a cég jó hírnevének is.
Kapcsolódó cikkek
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- A Swisscom eladja az Antenna Hungariát
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Tetemes bírság a Swisscomnak
- Az idén is rekord évre számítanak az osztrák mobilszolgáltatók
- Ünnepi forgalomnövekedés a Vodafone-nál is
- A Vodafone eladná a Swisscomban való részesedését
- A Vodafone Magyarország az első
- A Swisscom közel 500 millió frankos büntetése