Autó és internet

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. augusztus 21. 20:17
Az Online Marketing Ügynökség „Üzlet az interneten” konferenciasorozatának következő rendezvénye szeptember 13-án a Gundel Étteremben „Autó és az Internet „címmel kerül megrendezésre.
Amerikában az autók már közel 10 %-a online kerül eladásra, s néhány éven belül 30-40 %-kal számolnak. Európában az Opel és a Ford kezdte el a személygépkocsik interneten keresztül történő értékesítését. Hazánkban nyár végéig tartó akcióban a Reanult különített el egy 150 darabos készletet jelentős árkedvezménnyel és internetes értékesítésre. A kizárólagos importőrök némelyike már csökkenti viszonteladói számát és áttér a közvetlen értékesítésre. Az autós weboldalak közül a használtautó értékesítéssel foglalkozók a leginkább keresettek. Az alkatrész-értékesítésre cégösszefogással virtuális készleteket hoznak létre és így sokszorozzák meg az eladást. Mit hoz a jövő? E kérdésekkel is foglalkozik az Online Marketing Ügynökség az „Üzlet az interneten” konferenciasorozatának következő rendezvénye.
Kulcsszavak: OMA konferencia autószolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01