CA: PC/laptop menedzselő megoldás kisvállalkozások számára

, 2001. augusztus 28. 10:21
A Computer Associates (CA) bejelentette, hogy a kisvállalkozások számára kifejlesztett Unicenter Desktop Management Suite for Small Businesses már kapható, mely folyamatos és zökkenőmentes üzletvitelt biztosít a kislétszámú IT-személyzettel vagy azzal sem rendelkező vállalatok számára.
Az új megoldás, melynek egyéves licencelési költsége a CA új előfizetési modelljében 30 USD rendszerenként (az új modell európai bevezetése még folyamatban van), a személyi számítógépek és laptopok támogatásához szükséges valamennyi elemet biztosítja egyetlen könnyen telepíthető csomagban. Lehetővé teszi a kisvállalatok számára, hogy a menedzsmenteszközök és az IT-személyzet költségeinek mértéktelen növekedése nélkül jelentősen növeljék a kritikus PC-k megbízhatóságát. A Unicenter Desktop Management Suite ingyenes 30 és 60 napos próbaváltozata elérhető a http://ca.com/unicenter/dm címen.

„A vállalatfelügyeleti technológiában szerzett sokéves tapasztalataink alapján fejlesztettük ki az új Unicenter Desktop Management Suite for Small Businesses szoftvercsomagot. Az új megoldás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy felhasználóik rendszerei számára elfogadhatatlanul nagy IT-kiadások nélkül teljes védelmet biztosítsanak“ - mondta David Hochauser, a CA marketing- és infrastruktúra-megoldásokért felelős alelnöke. „A Unicenter Desktop Management Suite for Small Businesses éppen ezért különösen vonzó a növekedésben lévő, kisméretű IT-szakembergárdával rendelkező vállalkozások számára, melyeknél fokozódó igény jelentkezik a felhasználói gépek zökkenőmentes üzemeltetésére.“

Intuitív “varázslók“ vezetik a gyakorlatlanabb adminisztrátorokat a telepítés, üzembe helyezés, konfiguráció menedzsment, szoftver elosztás és automatikus mentés során.

Az Unicenter Desktop Management Suite for Small Businesses az alábbiakat nyújtja:

A teljes PC-állomány felügyelete – átfogó konfigurálást az egész hálózaton, és azonnali hozzáférést tesz lehetővé a rendszergazdák számára a problémák gyors megoldása érdekében. Integrált szoftver-nyilvántartó és mérőeszközök teszik lehetővé a vállalatok számára szoftver állományuk felügyeletét és biztosítja a licencegyezményeknek való megfelelést.

Adatmentés és visszaállítás – egy egérkattintással elérhető automatikus mentést és adat-helyreállítást tesz lehetővé az IT-menedzserek számára. Ez megakadályozza a sok szervezetnél előforduló, nem megfelelő PC-mentési gyakorlat okozta termelékenységcsökkenést.

Korszerű, biztonságos szoftver elosztás – lehetővé teszi az alkalmazások, frissítések és javítások egyetlen központi helyről történő szétosztását, ami az optimális teljesítmény biztosítása mellett jelentős költségcsökkenést eredményez. Az adminisztrátorok megadhatják a szétosztás módját és előre ütemezhetik a letöltéseket a munkaórákon kívüli időre, hogy a munka megszakítását elkerülhessék. Szétosztás előtt valamennyi file vírusvizsgálaton esik át.

Távoli felügyelet valamennyi funkcióhoz – lehetővé teszi a felhasználók rendszerébe történő azonnali beavatkozást és a problémák távolról történő megoldását. Ezek a távoli felügyeleti funkciók távmunkánál is kihasználhatók nem webes alkalmazások hivatali számítógépen történő eléréséhez. A beépített társalgó és file transzfer funkciók további segítséget nyújtanak.

Kulcsszavak: CA rendszerfelügyelet

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01