Media Hungary: 500 előadás, 13 ezer látogató, 1600 felszólaló
A címbéli számok az elmúlt 15 évre vonatkoznak, de a május 3-án és 4-én a siófoki Hotel Azúrba meghirdetett idei Media Hungary konferenciára is rekordszámú, 1200-1300 résztvevőt várnak. A médiapiac legnagyobb figyelemmel kísért, 15 éves múltra visszatekintő szakmai tanácskozásán ezúttal is több mint 80 előadást és fórumot hallgathatnak meg a média, a reklám, az internet és a kommunikációs szakma képviselői.
A „Pénz beszél” mottóval megrendezett 16. Media Hungary szervezői szerint a rendkívüli érdeklődés vagy a válság végét jelzi, vagy azt, hogy a pénz hangjára minden eddiginél jobban odafigyelnek a jelentős változásokon átmenő piac szereplői. Miután az előadások meghallgatása mellett a média-, reklám-, intrenet- és kommunikációs szakemberek a kollegiális kapcsolatok ápolására, az úgynevezett "networkingre" is felhasználják ezt a nagy tavaszi találkozót, az esemény szakmai hátteréhez kell sorolni az esti szabadidős programokat is: lesz X-Faktor koncert, a Budapest Bar teljes létszámmal eljön, és felejthetetlen élményt ígér a Balaton-parti Magyar Halkóstoló is…
És persze a BL döntőt is jó társaságban lehet majd nézni.
A Média Hungary - mint 15 éve mindig - most is több konferenciát foglal magában egy helyszínen, a részleteket a www.mediahungary.hu weboldalon érdemes megtekinteni, ahol az előadók némelyike videón is megszólal, hogy már virtuálisan is beleélhesse magát a látogató a konferencia "feelingjébe"...
Kapcsolódó cikkek
- Több, mint 160 előadó a jövő heti Média Hungaryn
- Fizetős lesz májustól a szlovákiai média weboldalainak egy része
- Belénessy: az MTI nagy átalakuláson megy át
- Már lehet nevezni az eFestival 2011-re
- Együttműködési megállapodást kötött a hírközlési hatóság és a katasztrófavédelem
- Egy parányi "elit" közösség írja a twitteres csevegések felét
- Mi számít spamnek, van-e nyilvános adatbázis?
- Folytatódik az ingyenes videóriporter-képzés
- Megvannak a jövő honlapépítői, honlaptervezői és informatikai újságírói!
- Félszáznál több frekvenciát pályáztat meg idén a Médiatanács
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.