Júniusban 1 millió 561 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
Június hónapban 1 millió 561 ezerre nőtt Magyarországon a mobilinternet-előfizetések száma, míg a teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő – ügyfelek száma az előző havi 1 millió 150 ezerről 1 millió 190 ezerre emelkedett, közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők a májusi 1 millió 377 ezer után júniusban 1 millió 339 ezer GB adatot töltöttek le és -fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig az előző hónaphoz képest 1,13 GB-ra csökkent.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a T-Mobile részesedése 49,00 százalékról 49,41 százalékra nőtt, a Telenoré 23,65 százalékról 23,50 százalékra, míg a Vodafone részesedése 27,36 százalékról 27,09 százalékra csökkent.
A gyorsjelentés alapján az összes előfizetőt tekintve a Vodafone piaci részesedése 26,16 százalékon stagnált, a T-Mobile-é 48,44 százalékról 48,68 százalékra nőtt, míg a Telenoré 25,39 százalékról 25,16 százalékra csökkent.
Júniusban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 30,96 százalékról 31,38 százalékra, a T-Mobile-é pedig 43,85 százalékról 44,02 százalékra nőtt, míg a Vodafone-é 25,19 százalékról 24,61 százalékra csökkent.
A vizsgált hónapban az egy előfizetőre jutó adatforgalom a Telenor esetében 1,57 GB-ról 1,50 GB-ra, a T-Mobile-nál 1,07 GB-ról 1,00 GB-ra, a Vodafone-nál pedig 1,10 GB-ról 1,02 GB-ra csökkent.
A hatodik hónapban a T-Mobile ügyfelei az előző havi 604 ezer után 590 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 426 ezer GB-ról 420 ezer GB-ra csökkent, míg a Vodafone ügyfelek az előző havi 347 ezer után júniusban 330 ezer GB adatot töltöttek le és -fel.
Az NMHH által havonta publikált jelentés képet ad a három szolgáltató mobilinternet-lefedettségéről is, százalékosan, valamint térképeken bemutatva a kül- és beltéri lefedettséget. A szolgáltatók általános szerződési feltételeiben (ÁSzF) szereplő eltérő garantált le- és feltöltési sebességek alapján készült lefedettségi térképek az NMHH honlapján érhetőek el.
Kapcsolódó cikkek
- Júniusban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
- Májusban közel 1,531 millió digitálistelevízió-előfizetés volt
- Mintegy ezerhétszáz internetes sajtótermék nyilvántartásba vételét kérték
- Netjegy: feltöltőkártyás internet alkalmanként
- NMHH: májusban 1,98 millió szélessávú internet-előfizetés volt Magyarországon
- Okostelefonok, sokkoló mobilszámlák, kárvallott előfizetők: hatósági fellépés az előfizetők érdekében
- Az NMHH a mobil-előfizetők érdekeinek védelméről
- Májusban 1 millió 503 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Áprilisban is nőtt a digitálistelevízió-előfizetések száma
- A MATISZ-szal tárgyal az NMHH az internetes forródrót szolgáltatásról
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.