Júniusban 1 millió 561 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
Június hónapban 1 millió 561 ezerre nőtt Magyarországon a mobilinternet-előfizetések száma, míg a teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő – ügyfelek száma az előző havi 1 millió 150 ezerről 1 millió 190 ezerre emelkedett, közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők a májusi 1 millió 377 ezer után júniusban 1 millió 339 ezer GB adatot töltöttek le és -fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig az előző hónaphoz képest 1,13 GB-ra csökkent.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a T-Mobile részesedése 49,00 százalékról 49,41 százalékra nőtt, a Telenoré 23,65 százalékról 23,50 százalékra, míg a Vodafone részesedése 27,36 százalékról 27,09 százalékra csökkent.
A gyorsjelentés alapján az összes előfizetőt tekintve a Vodafone piaci részesedése 26,16 százalékon stagnált, a T-Mobile-é 48,44 százalékról 48,68 százalékra nőtt, míg a Telenoré 25,39 százalékról 25,16 százalékra csökkent.
Júniusban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 30,96 százalékról 31,38 százalékra, a T-Mobile-é pedig 43,85 százalékról 44,02 százalékra nőtt, míg a Vodafone-é 25,19 százalékról 24,61 százalékra csökkent.
A vizsgált hónapban az egy előfizetőre jutó adatforgalom a Telenor esetében 1,57 GB-ról 1,50 GB-ra, a T-Mobile-nál 1,07 GB-ról 1,00 GB-ra, a Vodafone-nál pedig 1,10 GB-ról 1,02 GB-ra csökkent.
A hatodik hónapban a T-Mobile ügyfelei az előző havi 604 ezer után 590 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 426 ezer GB-ról 420 ezer GB-ra csökkent, míg a Vodafone ügyfelek az előző havi 347 ezer után júniusban 330 ezer GB adatot töltöttek le és -fel.
Az NMHH által havonta publikált jelentés képet ad a három szolgáltató mobilinternet-lefedettségéről is, százalékosan, valamint térképeken bemutatva a kül- és beltéri lefedettséget. A szolgáltatók általános szerződési feltételeiben (ÁSzF) szereplő eltérő garantált le- és feltöltési sebességek alapján készült lefedettségi térképek az NMHH honlapján érhetőek el.
Kapcsolódó cikkek
- Júniusban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
- Májusban közel 1,531 millió digitálistelevízió-előfizetés volt
- Mintegy ezerhétszáz internetes sajtótermék nyilvántartásba vételét kérték
- Netjegy: feltöltőkártyás internet alkalmanként
- NMHH: májusban 1,98 millió szélessávú internet-előfizetés volt Magyarországon
- Okostelefonok, sokkoló mobilszámlák, kárvallott előfizetők: hatósági fellépés az előfizetők érdekében
- Az NMHH a mobil-előfizetők érdekeinek védelméről
- Májusban 1 millió 503 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Áprilisban is nőtt a digitálistelevízió-előfizetések száma
- A MATISZ-szal tárgyal az NMHH az internetes forródrót szolgáltatásról
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.