Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
A TomTom bemutatja a közösségi hálózatok és online utazási szolgáltatások azonnali elérésére kifejlesztett sofőrbarát megoldásait. Az új Search & Go LIVE Services szolgáltatásai (köztük az Expedia, a TripAdvisor és Yelp nevű ismert online utazási szolgáltatások) a legfrissebb és legmegbízhatóbb utazási információkhoz juttatja a vezetőket a kijelölt úti célról. Ez az első alkalom, hogy online utazási szolgáltatások és a Twitter kifejezetten a műholdas navigációt használókat segítik.
„Tudjuk, hogy az emberek folyamatosan kapcsolatban szeretnének maradni az ismerőseikkel – otthon, a munkában és útközben is. A Search & Go LIVE Services szolgáltatásaival becsült érkezési idejüket és úticéljukat közzétehetik a Twitteren, valamint menet közben is biztonságosan hozzáférhetnek a legfrissebb utazási információkhoz, ezzel az autóban is jelentősen javul a konnektivitásuk anélkül, hogy a biztonságuk veszélybe kerülne” – mondta el Corinne Vigreux, a TomTom kereskedelmi részlegének ügyvezető igazgatója.
A TomTom eszközök beépített Twitter-funkciója segítségével a sofőr tweetelheti a célállomást és a becsült menetidőt, így a követők azonnal értesülhetnek ezen információkról. A Twitter-üzenet (tweet) előre beállítható, így útközben a sofőr nyugodtan koncentrálhat a vezetésre, de az érdeklődő ismerősök sem maradnak le az érkezésről szóló előrejelzésről. Ráadásul érkezés előtt nem sokkal az újra kalkulált menetidő ismét kikerül a Twitterre. A Twitter-funkciók a felhasználó preferenciáinak megfelelően tetszőlegesen ki- és bekapcsolhatók.
A Search & Go LIVE Services-ben foglalt szolgáltatások közül az Expedia lehetőséget nyújt az autóban utazóknak, hogy célállomásuk környékén könnyen és gyorsan találjanak szálláshelyet. További lehetőség, hogy az utasok a TripAdvisor és a Yelp (online szolgáltatások) részrehajlás nélküli felhasználói ajánlásai alapján válogassanak hotelek, vendéglők, színházak, fürdők, és az egyéb lehetséges úti célok között.
A Search & Go LIVE Services elemeinek mindegyike tökéletesen működik együtt a TomTom térképes és navigációs szolgáltatásaival. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy amint a sofőr az ajánlások alapján kiválasztotta úti célját, az eszköz automatikusan a javasolt optimális útvonalra tereli. A TomTom LIVE eszközök mindig a leggyorsabb útvonalat ajánlják fel, a közlekedési dugókat pedig a TomTom HD Traffic szolgáltatására támaszkodva kerülik el.
„A mai napon a Search & Go LIVE Services révén a TomTom bepillantást nyújt a sofőrök számára a jövő online navigációjába. A jövőben is azon dolgozunk, hogy az autózás közben hasznos valós idejű tartalmakat elérhetővé tegyük a sofőrök számára. Célunk, hogy az autóvezetők milliói számára érdemes legyen vezetés közben a LIVE szolgáltatásokat igénybe venni és a TomTom online közösségéhez csatlakozni” – mondta el Vigreux.
Az új LIVE Services szolgáltatások 2011 októberétől először az Egyesült Államokban, majd Németországban és Új-Zélandon lesznek elérhetők, méghozzá ingyenesen.
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (2. rész)
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (1. rész)
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
- Twitter-követők "elrablása" miatt perelnek egy férfit
- Amikor püspökök és bíborosok tweetelnek
- Aki számít, az fent van a Sinán, a "kínai Twitteren"
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Nem elégséges a kisgyermekek védelme az internetes közösségi hálózatokon az Európai Bizottság szerint
- 1 millió aktív Közösségi mappa a CitroMailen
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.