A Media Hungary díszvendége: Finnország

forrás Prim Online, 2012. április 23. 14:23

Az idén először - de bizonyosan nem utoljára - a magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a Média Hungarynek ország-vendége is lesz, a konferencia szervezői felvállalták, hogy mostantól minden Média Hungaryn átfogó képet adnak egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacáról, illetve annak gazdaság-társadalmi környezetéről. Idén Finnország lesz a Média Hungary díszvendége, ami a külföldi előadók egy tekintélyes részének nációját is meghatározza, de természetesen lesznek külföldi előadók más országokból is, Olaszországtól - Norvégin keresztül - az Egyesült Államokig.

Természetesen  a május 8–9. között a siófoki Azúr Hotelben megrenbdezésre kerülő Média Hungary konferencia nem csupán a külföldi tapasztalatokat kívánja megosztani a több, mint 1200 fős hallgatósággal: a hazai televízió- és rádiótársaságok, a sajtó és az internetes piac vezetői, döntéshozói, a szakmai szervezetek képviselői, a reklám-, PR- és médiaügynökségek vezetői, piackutatók, a jogi irodák munkatársai, a kábelcsatornák üzemeltetői, a kormányzati intézmények és a pártok médiával foglalkozó szakpolitikusai, a hazai és multinacionális cégek/intézmények vezetői és kommunikációs szakemberei javarészt a hazai helyzetre és jövőképre kíváncsiak.

 

Épp a hazai helyzetet kívánja rendkívül tömören összefoglalni a konferencia mottója is: a pénz beszól, amivel a szervezők arra próbáltak utalni, hogy miközben a válság nyomán a régi, jól bevált üzleti modellek egyre kevésbé tűnnek életképesnek, az egyre szorongatóbb pénzszűke miatt és az egyre sanyarúbb gazdasági környezetben megszülető új formátumok, modellek és koncepciók fogantatásánál az idealisztikus vagy értékvezérelt szempontokat gyakran háttérbe szorítja a rövidtávú haszonszerzés vágya. A tulajdonosi érdek, a profitelvárás, a munkahely megtartásának kényszere természetesen mind szervezeti, mind egyéni szinten legitimálja ezeket a potenciálisan további érték (sőt: akár piac-) vesztést eredményező döntéseket, ám nem szabad elfelejtenünk, hogy e döntések gyermekeink jövőjét is befolyásolják. Ezekben a döntési helyzetekben nehéz megtalálni a ma és a holnap, a jelen és a jövő harmóniáját, de azért nem reménytelen a dolog, s éppen ezen lehetőségek felvillantása a konferencia feladata.

 

Az első Média Hungary a két nap nem csupán előadásokról szól, az értékes információk mellett új kapcsolatokat is lehet szerezni, a régieket fel lehet frissíteni, vagy ahogy divatos szóval mondják: a konferencia kiváló terep a "networkölésre". Mindehhez nem csak a két nap, ha az elsőről a másodikra virradó este-éjszaka is rendkívül gazdag programot kínál.

Kulcsszavak: Media Hungary konferencia

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.

2024. március 6. 13:05

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át. 

2024. február 21. 16:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50