A pénz beszól: Ma kezdődik a Media Hungary
Mától két napon át tart Siófokon a Media Hungary konferencia. A pénz beszól mottóval meghirdetett rendezvény vendége Finnország.
Előadást tart mások mellett Bayer József, az Axel Springer Budapest ügyvezető igazgatója, Dirk Gerkens, az RTL Klub ügyvezető igazgatója és Káel Csaba, a Művészetek Palotája vezérigazgatója.
A konferenciának első ízben lesz vendége egy ország. A meghívott finn előadók között lesz Mikael Pentikäinen, a Helsingin Sanomat főszerkesztője, Riitta Pihlajamäki, az YLE televízió csatornáinak igazgatója, Matti Kallikoski, a legnagyobb finn regionális lap, az Ilkka főszerkesztője, Juha Tynkkynen független tévéproducer és Markus Leikola digitális média tanácsadó.
Kapcsolódó cikkek
- A pornográf internetes tartalmak szigorítását tervezi Nagy-Britannia
- Online lapok zsaroló álriportereit tartóztatták le Kínában
- Vészjelző internetes bejegyzése után levettek a képernyőről egy kínai tévést
- Progress konferencia Gödöllőn
- A Media Hungary díszvendége: Finnország
- Könyvfesztivál - Blog, hálózat, élet és filozófia: Csermely Péter könyvbemutatója
- E-kereskedelmi konferencia: igaz mesék kamaszoknak
- Új szolgáltatási receptek - nincs több koplalás
- Látni és láttatni - Mobiltelefonnal a kézben ma már szinte bárkiből lehet riporter (2. rész)
- Látni és láttatni - Mobiltelefonnal a kézben ma már szinte bárkiből lehet riporter (1. rész)
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.