Az IFS felvásárolta a Metrix LLC-t

forrás Prim Online, 2012. május 29. 16:17

A globális ERP megoldásszállító IFS bejelentette, hogy szerződést kötött a Metrix LLC („Metrix”) tulajdonosaival érdekeltségük 100 százalékának megvásárlásáról. A vételár készpénzben kerül kifizetésre. Az akvizíció tovább erősíti az IFS pozícióját a gyorsan növekvő globális mobil szervizmenedzsment alkalmazások piacán.

A 100 százalékban mobil szervizmenedzsment alkalmazások fejlesztésére összpontosító Metrix céget 1980-ban alapították az Amerikai Egyesült Államokban. A vállalat központja Waukesha városban (Wisconsin, USA) található, leányvállalatokkal rendelkezik Hollandiában és Szingapúrban.
A vállalat 8,7 millió dolláros nettó árbevételt és 1,3 millió dolláros üzemi eredményt (EBITDA) ért el a 2011. december 31-vel záruló pénzügyi évben.
A Metrix erős pozícióval rendelkezik az eszközigényes, telekommunikációs, high tech, orvosiberendezés-gyártó, szállítmányozási és harmadikfeles/kihelyezett szervizszolgáltató szektorok számára nyújtott szervizmenedzsment megoldások területén. Megközelítőleg 90 ügyféllel rendelkezik, köztük számos jól ismert márkával, mint az Ericsson Group, Motorola, Xerox, Space Engineering Services, DHL, Auto Windscreens, ITT, IMAX, Ingenico, Makino és Sysmex.
A felvásárlás által az IFS egy rendkívül korszerű, beépíthető, konfigurálható mobil alkalmazáscsomaghoz jutott a szervizszolgáltató piac számára. A megoldás gyors megtérülést, valamint egy olyan robosztus mobil fejlesztői keretrendszert biztosít, amely az IFS számára értékes mobiltechnológiát és tapasztalatot jelent. A Metrix 1991 óta nyújt mobilmegoldásokat a szervizszolgáltató piac számára, a folyamatos innováció révén élenjáró technológiai alapokon.
Az IFS Applications, a Metrix és a valós idejű munkaerő ütemező IFS 360 Scheduling kombinálásával az IFS a legszélesebb körű szervizmenedzsment megoldással fog rendelkezni a piacon. Az IFS egyaránt kínál szélesebb körű szerviz- és projektközpontú ERP megoldást az eszközigényes iparágak számára, valamint ügyfélközpontú (ügyfélszolgálati, munkaerő ütemező) megoldásokat a nagy volumenű szervizszolgáltatóknak, mindezeket a lehető legkorszerűbb on/off-line mobilalkalmazásokkal kombinálva.
A felvásárlás tovább bővíti az IFS felhőszolgáltatásait is. A Metrix ugyanis többféle telepítési móddal érhető el: helyi, szoftver, mint szolgáltatás (SaaS) vagy szoftver + szolgáltatás.
Az IFS várakozásai szerint az akvizíciónak a nyereség vonatkozásában is pozitív hatása lesz 2012-ben.

Kulcsszavak: +céginfo IFS

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01