Mikroblogján népszerűsíti a buddhista tanításokat egy kínai szerzetes
A kelet-kínai Hopej (Hebei) tartomány egyik buddhista szerzetese két éve hinti rendszeresen mikroblogján "a bölcsesség magvait", de a szélesebb online közösség csak akkor ismerte meg, amikor nemrégiben Kína egyik szent hegyén, az Omej-hegyen interjú közben majmok zavarták meg, és a felvételt feltöltötték az internetre.
Mint kiderült, Jencan (Yancan), a Sujjüe (Shuiyue) kolostor apátja gyakran tölti a késő éjszakát a számítógép mellett, és ily módon buddhista tanításokat oszt meg több mint 1,3 millió online követőjével. A zen szerzetes az elmúlt években előadások sokaságát tartotta hallgatóinak, ám a tanulás és tanítás új, modern lehetőségének ő sem tudott ellenállni.
Kapcsolódó cikkek
- XVI. Benedek pápa: érdeklődéssel kell figyelembe vennünk a valódi kérdéseket felvető honlapokat
- Kirill pátriárka a "lájkolás" ellen
- Az Anonymous csoport belezavart a pápa mexikói látogatásába
- Hívjuk fel az angyalt! - Valósággá vált tündérmese (2. rész)
- Hívjuk fel az angyalt! - Valósággá vált tündérmese (1. rész)
- Az Anonymous hackerei újra megtámadták a Vatikánt
- Az Anonymous már a Vatikánt is megtámadta
- Megszűnt a Mindennapi.hu keresztény közéleti hírportál
- Indiában letiltják a vallásellenes tartalmakat a Facebookról
- Pornográfiától tartva vásárolt internetes címet a Vatikán
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.