Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
Több új, nemzetközi tanulmányban szerepelnek vezető helyeken a szoftvercég különböző megoldásai.
Üzleti intelligencia
A Forrester Research friss felmérésében, mely a önkiszolgáló üzleti intelligencia rendszekről készített összeállítást, a vezető helyen jelölte meg az SAP BusinessObjects portfólióját, kiemelve a megoldások könnyű skálázhatóságát, és a valós idejű betekintést nyújtó képességét az óriási mennyiségű adatokba, melyek kulcsfontosságúak az első számú pozícióhoz.
Pénzügyi teljesítménymenedzsment
A legmagasabb pontszámú értékelést érte el az SAP már második alkalommal a Ventana Research évenként kiadott tanulmányában. A vállalat szakalkalmazásait hét kategóriában vizsgálták. Ezek a könnyű használhatóság, a menedzselhetőség, a megbízhatóság, a rugalmasság, a terhelhetőség, a teljes élettartam-költség és megtérülés párosa, valamint a validáció.
Mobilitás
A Yankee Group a felmérésében az első számú szállítók sorában nevezte meg az SAP-t, hangsúlyozva, hogy a cég messze azelőtt jár, hogy a cégek felismernék, a mobileszközmenedzsmentet és a mobilapplikáció menedzsmentet integráltan szükséges kezelni, valamint az egységesített biztonság, policy, és megfelelőségi architektúra kialakítása minden mobileszközre alkalmazható.
Szintén a vezető megoldásszállítók között értékelte a Gartner az SAP mobilplatfromját a mágikus négyzet felmérésében, mely a végrehajtás képessége, és a jövőkép teljessége alapján sorolta a vállalatokat.
Ügyfélkapcsolat-menedzsment
A globális CRM piac 19,3%-át birtokolja az SAP árbevétel alapján, mellyel az első számú szereplő- ezt szintén a Gartner adta hírül az új, „Market Snapshot: CRM software” kutatásában. A riport szerint a CRM iránti érdeklődést a mobilitás, a közösségi média, a web analitika, az e-kereskedelem növekedése hajtja.
Ellátásilánc-menedzsment
Egy másik, SCM piacot elemző Gartner tanulmány is a szoftvercég piaci elsőbbségét hozta: az ellátásilánc-menedzsment globális piacán 19,9%-os vezető részaránnyal bír. Itt, a vizsgált periódusban 17%-os éves növekedést mutatott fel az SAP.
Relációs adatbáziskezelők piaca
Az IDC a riportjában a német gyökerű vállalatot a leggyorsabban növő piaci szereplőként jelölte, mely 2010-2011-között 44%-os árbevétel-növekedést ért el, miközben az átlag 15% volt. Az SAP-t a negyedik helyen regisztrálták a legnagyobb szállítók sorában.
Kapcsolódó cikkek
- Portugáliában nyitott új szervizközpontot az SAP
- SAP: HANA újdonságok
- Memóriaháborúk
- Pénzügyest és IT-st még most is keresnek
- Karrierhírek: feljebb lépő magyar SAP-s menedzserek
- 4,3 millárd dollárért vásárolja fel az SAP az Ariba felhőóriást
- Borzalmas negyedévet zárt a Nokia
- SAP: ezeket méri egy szoftvercég a fenntarthatóság alatt
- Mobil applikációs céget vesz a tengerentúlról az SAP
- 40 év innovációját ünnepli az SAP
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.