SAP-technológiát használ az NBA
Az SAP HANA platformját, és több üzleti intelligencia megoldását állítja szolgálatba az NBA, hogy a honlapján található nagy tömegű, hivatalos statisztikai adatokat kezelje. A kosárlabda rajongói így egy könnyen használható felületen keresztül érhetik el, és elemezhetik az adatokat nemcsak desktopról, hanem tablet, és mobil eszközökről egyaránt. Az új felhasználói élményt ígérő SAP-technológiát várhatóan a 2012-13-s szezon alatt már ki lehet próbálni.
„Az SAP számára megtisztelő, hogy az NBA, mint az egyik legnagyobb tiszteletnek örvendő sportszervezet partnere lehet. Az SAP HANA-n keresztül a rajongók egy soha nem látott módon fogják megtapasztalni az NBA-t” -mondta Bill McDermott, az SAP társ-vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- SAP: nem szállt el a CO2 kibocsátás
- A legtöbb vállalat szerint a hagyományos analitikai szoftverek drágák és nehézkesek
- SAP: még soha nem volt ilyen jó a második negyedév
- Kinevezték az SAP új globális HR-igazgatóját
- A régió legjobb bevezetéseit keresi az SAP
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
- Portugáliában nyitott új szervizközpontot az SAP
- SAP: HANA újdonságok
- Memóriaháborúk
- Karrierhírek: feljebb lépő magyar SAP-s menedzserek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.