Augusztus 10-ig lehet pályázni a Telekom fenntarthatósági sajtódíjára
Második alkalommal hirdette meg a Magyar Telekom a hello holnap! Sajtódíjat a magyar sajtó munkatársai részére. A díjra augusztus 10-i határidővel várják a pályázatokat, a nyertes pályázatot 1 millió Ft összegű díjjal jutalmazzák.
A Telekom a díjat a szintén általa életre hívott Fenntarthatósági Média Klubbal közösen hozta létre.
A Klub 2011-es megalakulásakor a tagok - Magyar Telekom, RTL Klub, TV2, Sanoma, Class FM, CEMP csoport (Index), Origo, Metropol, Axel Springer, Est Média – vállalták, hogy konkrét, gyakorlati példákon keresztül a fenntarthatóságról egyszerű, érthető formában minél szélesebb körben beszámolnak, valamint létrehoznak egy civil szervezeteknek szóló pályázati rendszert, és lefektették egy díj alapjait, amelyet a sajtó számára hoznak létre.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét fenntarthatósági sajtódíj aTelekomtól
- Magyar Telekom Delfin díj a fenntarthatóság terén kiemelkedőknek
- Idén is keresik az információs társadalmat népszerűsítő újságírókat
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Élő tudósítás bárhonnan
- Az „Év információbiztonsági diplomadolgozata”
- A Telekom filmtámogatási pályázata folytatódik
- Szeptember 30-ig lehet jelöléseket leadni a legjobb IT-újságírói címre
- Reklámfilmzene-pályázatot írt ki a Magyar Telekom
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.