Augusztus 10-ig lehet pályázni a Telekom fenntarthatósági sajtódíjára
Második alkalommal hirdette meg a Magyar Telekom a hello holnap! Sajtódíjat a magyar sajtó munkatársai részére. A díjra augusztus 10-i határidővel várják a pályázatokat, a nyertes pályázatot 1 millió Ft összegű díjjal jutalmazzák.
A Telekom a díjat a szintén általa életre hívott Fenntarthatósági Média Klubbal közösen hozta létre.
A Klub 2011-es megalakulásakor a tagok - Magyar Telekom, RTL Klub, TV2, Sanoma, Class FM, CEMP csoport (Index), Origo, Metropol, Axel Springer, Est Média – vállalták, hogy konkrét, gyakorlati példákon keresztül a fenntarthatóságról egyszerű, érthető formában minél szélesebb körben beszámolnak, valamint létrehoznak egy civil szervezeteknek szóló pályázati rendszert, és lefektették egy díj alapjait, amelyet a sajtó számára hoznak létre.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét fenntarthatósági sajtódíj aTelekomtól
- Magyar Telekom Delfin díj a fenntarthatóság terén kiemelkedőknek
- Idén is keresik az információs társadalmat népszerűsítő újságírókat
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Élő tudósítás bárhonnan
- Az „Év információbiztonsági diplomadolgozata”
- A Telekom filmtámogatási pályázata folytatódik
- Szeptember 30-ig lehet jelöléseket leadni a legjobb IT-újságírói címre
- Reklámfilmzene-pályázatot írt ki a Magyar Telekom
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.