Az Oracle vezeti az üzleti elemző szoftverek világpiacát
Továbbra is az Oracle vezeti az üzleti elemző szoftverek világpiacát mind a forgalom nagyságát, mind a forgalom növekedési ütemét tekintve - állapítja meg IDC piackutató és tanácsadó vállalat tanulmánya.
Az IDC tanulmánya szerint az üzleti elemző szoftverek világpiaci forgalma 2011-ben 14,1 százalékkal növekedett. A 2016-ig szóló előrejelzésében pedig a piackutató vállalat átlagosan évi 9,8 százalékos növekedést helyez kilátásba.
A legnagyobb növekedést 2011-ben az Oracle érte el, 17,8 százalékosat. Az Oracle tavaly összesen 6,117 milliárd dollár forgalmat bonyolított üzleti elemző szoftverekkel. A SAP forgalma tavaly 15,3 százalékkal 4,6 milliárd dollárra, az IBM forgalma 14,2 százalékkal 4,369 milliárd dollárra, a Microsofté 11,3 százalékkal 2,349 milliárd dollárra, a SAS forgalma pedig 12,7 százalékkal 2,263 milliárd dollárra növekedett.
Kapcsolódó cikkek
- A legtöbb vállalat szerint a hagyományos analitikai szoftverek drágák és nehézkesek
- Negyedik negyedéves pénzügyi eredmények az Oracle-nél
- Memóriaháborúk
- Jelentős pénzügyi kimutatáskészítő rendszer fejlesztések
- Oracle IDM specializált partner lett a CDSYS
- Előre jelezheti-e az online országhangulat a munkanélküliségi ráta változását?
- Robog az Oracle
- Az üzleti intelligencia új generációja
- Mobil BI, közösségi médiaelemzés - új területek az üzleti analitikában
- Új Oracle szerverek SPARC processzorokkal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.