Már több mint 10000 Telekom ügyfél azonosítja magát hangjával
A Magyar Telekom alig egy hónapja bevezetett, új hangazonosítás szolgáltatására máris több mint 10 ezer ügyfél regisztrálta hangját.
A hangazonosítást hazánkban elsőként a Telekom vezette be 2012 júliusában annak érdekében, hogy növelje ügyfelei elégedettségét a telefonos ügyintézés során. Az új rendszer a hang közel száz ismérve alapján képes egyértelműen azonosítani a hívó felet, így minden eddigi megoldásnál biztonságosabb, ugyanakkor kényelmesebb és gyorsabb is, hiszen a regisztráltaknak többé nem kell jelszót megjegyezni, hosszasan adatot egyeztetni. A különleges szolgáltatás sikerét mutatja, hogy a bevezetés óta eltelt alig egy hónap alatt már több mint 10 ezer ügyfél regisztrált.
A szolgáltatás a T-Mobile és T-Home előfizetőknek is elérhető, beállítása roppant egyszerű: a 1412-es vagy 1430-as ügyfélszolgálati számok tárcsázását követően, az ügyintéző jelentkezése előtt „A hangom az azonosítóm, ilyen egyszerű és kényelmes” mondat elismétlésével lehet hangmintát rögzíteni. A beállításhoz az előfizetői jelszó megadása szükséges. Az első 20 ezer regisztrálónak, valamint Platinakártyás ügyfeleknek a hangrögzítés díjmentes.
A hangazonosításról további információ a http://www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetoseg/telefonszamok/hangazonositas és a http://www.t-mobile.hu/lakossagi/ugyintezes/internetes_ugyintezes/hangazonositas oldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom is emeli díjait, de nem a távközlési adó miatt
- Új adatroaming szolgáltatás a Telenortól: okostelefonnal külföldön is
- Hang alapú ügyfélazonosítás elsőként a Magyar Telekomnál
- Júliustól változtak a roaming díjak, bevezették a telefonadót
- Nyugdíjas kedvezmény a T-Home telefon sárga csekk díjára
- Augusztus 10-ig lehet pályázni a Telekom fenntarthatósági sajtódíjára
- Mobilon is Olimpia
- Júniusban is folytatódott a mobil-előfizetők számának csökkenése
- Windows Phone 7-es okostelefonokra is kínál mobilalkalmazást a Sixt
- T-Mobile 4G/LTE Kecskeméten és Szombathelyen is