A virtuális Sziget - és ami mögötte volt
Az idei Sziget Fesztivál egyik nagy újdonságának számított, hogy az érdeklődők a YouTube-on is követhették több fontos helyszín történéseit.
A Google videós szolgáltatása elsőként közvetített élőben Magyarországról, így az egyedülálló kezdeményezés során három helyszín - a Nagyszínpad, az OTP Világzenei Nagyszínpad és az A38 Színpad - koncertjeit tekinthették meg az érdeklődők a világ szinte bármely pontjáról. Egy online közvetítés azonban sok tekintetben érzékenyebb és rizikósabb feladat egy rögzített, későbbi időpontban leadott műsorhoz képest, hiszen nincs lehetőség az esetleges hibák, kiesések, műszaki problémák utólagos javítására. Épp ezért kiemelten fontos volt, hogy a helyszíni közvetítés hálózati körülményei ideálisak és biztonságosak legyenek.
Kapcsolódó cikkek
- Sziget: több mint 4 millió YouTube-os megtekintés
- A Sziget fesztiválon is elérhető a T-Mobile 4G/LTE mobilinternet szolgáltatása
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Legyél kreatív a Szigeten
- Biztonsági sérülékenységet találtak a Fesztiválkártyában
- Sziget Fesztivál: repülőtéri after-party
- A legnagyobb party a világ legvékonyabb diszkójában
- Élőben játszik a YouTube-on a Quimby, a Tankcsapda és a Compact Disco is
- A világ legvékonyabb klubja nyílik a Sziget Fesztiválon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.