Az AC/DC az iTunes kínálatában
A Columbia Records és az Apple bejelentette, hogy az AC/DC eddig megjelentetett zenéinek teljes gyűjteménye első ízben érhető el hiánytalanul digitális formátumban világszerte, kizárólag az iTunes Store (www.itunes.com) kínálatában. A zenekar 1976-os debütáló albumától, a High Voltage-tól a nagy hatású klasszikuson, a Back In Black című lemezen át a 2008-as sikeralbumig, a Black Ice-ig az AC/DC mind a 16 stúdióalbuma, négy koncert- és három válogatáslemeze elsőként az iTunes Store áruházban kapható digitális formátumban. Az összes számot újrakeverték az iTunes számára.
Az a viharos, lázadó rock and roll, amelyet az AC/DC játszik, rajongók generációit vonzza. Eredeti, egyedi hangzásuk egyfajta zenei védjegy, amelyet napról napra milliók fedeznek fel. Rajongóik egyre bővülő tábora most soha nem hallott formában élheti meg az AC/DC zenéjének intenzitását. Az AC/DC zenéjét külön az iTunes számára keverték újra, így biztosítva, hogy torzításmentesebb, hanghűbb minőségben kaphassák meg a hallgatók – azaz sokkal közelebb kerülhessenek ahhoz a hangzáshoz, melyet a zenészek, a hangmérnökök és a producerek hallatni szeretnének.
Az iTunes számára újrakevert teljes gyűjtemény az alábbiakat tartalmazza:
Gyűjtemények
The Collection (az összes stúdióalbum; ára: 79,99 euró)
The Complete Collection (az összes stúdióalbum, koncertalbum és box set; ára 109,99 euró)
16 stúdióalbum
High Voltage (1976)
Dirty Deeds Done Dirt Cheap (1976)
Let There Be Rock (1977)
Powerage (1978)
Highway To Hell (1979)
Back In Black (1980)
For Those About To Rock We Salute You (1981)
Flick Of The Switch (1983)
74 Jailbreak (1984)
Fly On The Wall (1985)
Who Made Who (1986)
Blow Up Your Video (1988)
The Razors Edge (1990)
Ballbreaker (1995)
Stiff Upper Lip (2000)
Black Ice (2008)
4 koncertalbum
If You Want Blood You’ve Got It (1978)
Live (1992)
Live (kétrészes gyűjtői kiadás) (1992)
Live At River Plate (2012)
3 válogatásalbum
Bonfire (1997)
Backtracks audio (2009)
Iron Man 2 filmzene (2010)
Kapcsolódó cikkek
- Már három képernyőn elérhető a ZeneCenter
- A Universal összes zenéjével feltöltve érkeznek a HP legújabb gépei
- ASUS Xonar Essence One MUSES Edition audiofil minőségű hanggal
- Engeszteld ki a barátnőd zenei egyveleggel!
- Interneten közvetíti Yonderboi koncertjét a Vodafone
- 18 országban mutatják be a budapesti Queen koncertfilmet
- Új iPod touch és iPod nano: ultravékony külső és szenzációs új funkciók
- Új Apple iTunes: egyszerűsített megjelenés és tökéletesebb iCloud integráció
- Félidőben a Vodafone Hangtérkép
- Jogtiszta zeneletöltés: egyedülálló szolgáltatást indít a Telenor
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.